МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 1. Структура діяльності викладача вищого навчального закладу: зміст і функції (2 год.).Основні поняття: педагогічні, науково-педагогічні працівники. Педагогічна компетентність, самосвідомість, провідна діяльність студентського віку, внутрішні, зовнішні мотиви; змістовно-функціональні компоненти науково-педагогічної діяльності викладача ВНЗ; психологічна структура педагогічної діяльності. Зміст: Соціально-психологічні портрети сучасного студента та сучасного викладача вищого навчального закладу, їх обумовленість суспільними процесами. Функції викладача ВНЗ. Особливості змісту й структури діяльності викладача вищої школи. Психолого-педагогічні передумови ефективності науково-педагогічної діяльності викладача. Психологічні типи викладачів: особливості їх професійної поведінки та науково-педагогічної діяльності. Структура педагогічної діяльності викладача. Діяльність викладача як педагогічне управління, його етапи. Професійно-педагогічна діяльність через призму компетентнісного підходу. Завдання для самостійної роботи (2 год.) 1. У чому на Вашу думку, полягає гуманність професії педагога? 2. Яким, на Вашу думку, є взаємозв’язок між мотивацією вибору професії і процесом адаптації студентів до умов вищого навчального закладу? 3. Яка специфіка науково-педагогічної діяльності науково-педагогічного працівника ВНЗ порівняно зі шкільним учителем? 4. У чому сутність компетентнісного підходу до визначення педагогічної діяльності? 5. Визначте своє розуміння твердження Л.М. Толстого: «якщо хочеш наукою виховати учня, люби свою науку та знай її, тоді учні любитимуть тебе, а ти виховаєш їх, але якщо ти сам не любитимеш її, то скільки б не змушував вчити її, наука не матиме виховного впливу»? 6. Розкрийте зміст етапів педагогічного управління викладача ВНЗ. 7. Сутність компетентнісного підходу в сучасній педагогічній науці. Дайте визначення поняття професійна компетентність.
|
||||||||
|