Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі і об'єкти управління креативного менеджменту

 

Ключовими аспектами, які дають змогу ідентифікувати креативний менеджмент як окрему підсистему управління в системі інноваційного мене­джменту є його цілі і об'єкти управління. Завдання інноваційного та креатив­ногоменеджменту наведено у табл. 2.

 

Табл. 2. Цілі інноваційного та креативного менеджменту

 

Цілі інноваційного менеджменту Цілі креативного менеджменту
- зниження собівартості готової продукції; - зниження ціни готової продукції; - підвищення якості готової продукції; - створення нових видів продукції; - розроблення нових або удосконалення існуючих технологій виробництва продукції; - розроблення нових або удосконалення існуючих технологій управління - забезпечення здатності суб'єктів управління висувати і розвивати нові ідеї, що набувають форми наукової або технологічної інформації; - акумулювання нових ідей у формі наукової або технологічної інформації

 

Щодо об'єктів управління в системах інноваційного і креативного ме­неджменту, то, проведені дослідження дають змогу стверджувати, що їх ідентифікування найдоцільніше у розрізі етапів інноваційного процесу (рис. 4). Оскільки креативний менеджмент є підсистемою інноваційного менеджмен­ту, то усі етапи інноваційного процесу є об'єктами інноваційного менеджмен­ту. Ті з етапів цього процесу, які передбачають висунення ідей щодо створен­ня або удосконалення інноваційної продукції і технологій доцільно об'єдну­вати в групу об'єктів креативного менеджменту.

 

 

Рис. 4. Етапи інноваційного процесу машинобудівного підприємства як об'єкти системи інноваційного і креативного менеджменту

 

До них належать: науково-дослідні роботи, удосконалення дослідного зразка інноваційного продукту або технології, а також удосконалення іннова­ційного продукту або технології під час дрібносерійного та серійного вироб­ництва. Місце системи креативного менеджменту в системі управління під­приємством значною мірою визначається функціями, які вона виконує (ін­формаційно-аналітична, спонукальна, відтворювально-розвиваюча). Усі ці функції мають інформаційну основу. Так, перша полягає у створенні і трак­туванні інформації, друга - у формуванні різних форм подання (доведення) інформації до суб'єктів креативного менеджменту на засадах врахування їх мотивів, третя - у збереженні і перетворенні наявної інформації у вищі, більш складні і досконалі форми.

 

 

 

Висновки. Система креативного менеджменту спрямована на акумулювання і розвиток креативних ідей, а також на стимулювання творчого роз­витку працівників підприємства. Креативний менеджмент є підсистемою інноваційного менеджменту. Вона має свої цілі і способи їх реалізації, проте їх постановка і вибір узгоджуються із цілями системи інноваційного менеджменту.

Перспективи подальших досліджень. Подальші дослідження доцільно здійснювати у напрямку формування синтезованих моделей креативно-інноваційного розвитку підприємств.

 





Переглядів: 722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце креативного менеджменту в системі управління підприємством та взаємодія складових елементів системи креативного менеджменту | Лекція 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.