МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ1) Призначення і конструкція рубильників. 2) Вибір рубильників. 3) Призначення і конструкція пакетних перемикачів. 4) Вибір пакетних перемикачів. 5) Призначення і конструкція запобіжників. 6) Вибір запобіжників. 7) Чим визначається якість рубильників та перемикачів? 8) Порівняйте пакетні перемикачі з рубильниками. 9) Які вимоги висуваються до запобіжників? 10) Що є основною характеристикою запобіжника? 11) Переваги та недоліки запобіжника типу ПН. 12) Переваги та недоліки запобіжника типу ПР. 13) Поясніть дію металургійного ефекту. 14) Техніка безпеки при роботі з рубильником. 15) Порядок заміни запобіжника в електротехнічній установці. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 3 КОНТАКТОРИ, МАГНІТНІ ПУСКАЧІ, ТЕПЛОВІ РЕЛЕ Мета роботи – вивчення конструкції, основних параметрів, умов вибору контакторів, магнітних пускачів та теплових реле.
Програма підготовки до роботи 1) Вивчення конструкції, основних параметрів та умов вибору контакторів [1, с. 218-228; 2, с. 308-326, 334-337; 3, с. 123-138; 4, с. 20-25]. 2) Вивчення конструкції, основних параметрів та умов вибору магнітних пускачів [1, с. 231-232; 2, с. 326-337; 4, с. 26-38]. 3) Вивчення конструкції, основних параметрів та умов вибору теплових реле [1, с. 255-258; 2, с. 355-360; 4, с. 175-176]. 4) Складання звіту про роботу згідно свого індивідуального завдання.
Індивідуальне завдання Згідно з таблицею 3.1 кожен студент виконує детальне розглядання електричного апарату.
Таблиця 3.1 – Варіанти індивідуальних завдань для лабораторної роботи № 3
Зміст звіту про роботу 3.3.1 Мета роботи. 3.3.2 Призначення контакторів змінного струму, класифікація , умови вибору, позначення в схемі. 3.3.3 Призначення контакторів постійного струму, класифікація, умови вибору, позначення в схемі. 3.3.4 Призначення магнітних пускачів, класифікація, умови вибору, позначення в схемі. 3.3.5 Призначення теплових реле, класифікація, умови вибору, позначення в схемі. 3.3.6 Привести схеми включення реверсивного та нереверсивного пускача. 3.3.7 Описати конструкцію, основні параметри, режим роботи, переваги, недоліки, область застосування, маркування електричного апарата згідно до індивідуального завдання.
|
||||||||||||||||||||||
|