Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програма роботи

1) Вивчити:

– призначення ТС та принцип їх роботи [3, с. 285];

– основні параметри ТС [1, с. 180-181, 2, с. 641-643];

– особливості конструкції ТС в залежності від величини номінального струму та номінальної напруги [1, с. 181-182, 2, с. 659-664, 3, с. 287-293];

– залежність похибки вимірювань ТС від різних факторів [2, с. 643-649];

– особливості режимів роботи ТС [2, с. 652-659];

– умови вибору ТС [2, с. 664-665, 3, с. 299-301].

2) Ознайомлення з експонатами електричних апаратів у лабораторії.

3) Експериментальне зняття залежностей струмової і повної похибки ТС, а також потужності, що віддається у вторинні кола, від опору вторинного навантаження. Методика виконання роботи приведена в [8, с. 11-14].

4) Складання звіту про роботу згідно свого індивідуального завдання.

 

Індивідуальне завдання

Згідно з таблицею 13.1 кожен студент виконує детальне розглядання конструкції, та технічних характеристик вказаного типу ТС.

 

Таблиця 13.1 – Варіанти індивідуальних завдань для лабораторної роботи № 13

 

Номер варіанта Завдання
Трансформатор струму типу ТПЛ
Трансформатор струму типу ТОЛ
Трансформатор струму типу ТФЗМ
Трансформатор струму типу ТШП
Трансформатор струму типу ТНП

 

 

Зміст звіту про роботу

1) Мета роботи.

2) Зображення ТС та його габаритних розмірів згідно з індивідуальним завданням, перелік елементів конструкції, його особливості у порівнянні з іншими, галузь застосування.

3) Технічні характеристики (у вигляді таблиці) з зазначенням діапазону значень для даного типу ТС.

4) Умови вибору ТС.

5) Таблиці з даними експериментальних вимірювань та графіки.

 

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

1) Яке призначення ТС?

2) Чому неприпустима робота ТС із розімкненою вторинною обмоткою, як замінити вимірювальний прилад без вимикання первинної обмотки?

3) Що таке повна, кутова та струмова похибки ТС (пояснити за допомогою векторної діаграми)?

4) Які причини виникнення похибки вимірювань?

5) Що таке крива граничної кратності ТС?

6) Чому необхідно заземлення вторинної обмотки?

7) Як впливають номінальні параметри ТС на їх конструкцію?

8) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу ТПЛ.

9) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу ТОЛ.

10) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу ТШП.

11) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу ТФЗМ.

12) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу ТНП.

13) На які номінальні похибки виготовляють ТС, для чого вони використовуються?

14) Які можна змінити коефіцієнт трансформації трансформатору ТФЗМ?

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 14




Переглядів: 288

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма роботи | ВИМІРЮВАЛЬНІ ТРАНСФОРМАТОРИ НАПРУГИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.