МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Зміст звіту про роботу1) Мета роботи. 2) Зображення розрядника (ОПН), його габаритних розмірів згідно з індивідуальним завданням, перелік елементів конструкції, його особливості у порівнянні з іншими, переваги та недоліки даного типу розрядника (ОПН), галузь застосування. 3) Технічні характеристики (у вигляді таблиці) з зазначенням діапазону значень для даного типу розрядника (ОПН). 4) Умови вибору розрядника (ОПН). КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ 1) Яке призначення розрядників та обмежувачів перенапруг? 2) Який принцип дії розрядника? 3) В чому полягає принцип дії обмежувача перенапруги? 4) Які особливості конструкції трубчатих розрядників (намалювати зовнішній вигляд та вказати основні елементи конструкції)? 5) Які особливості конструкції вентильних розрядників (намалювати зовнішній вигляд та вказати основні елементи конструкції)? 6) Які особливості конструкції обмежувачів перенапруги (намалювати зовнішній вигляд та вказати основні елементи конструкції)?
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 16 РЕАКТОРИ
Мета роботи – вивчити призначення, конструкції, принцип дії, технічні характеристики, умови вибору, схеми підключення та галузі застосування струмообмежуючих, шунтуючих та заземлюючих реакторів.
Програма роботи 1) Вивчити: – класифікація реакторів за призначенням [1, с. 176, 2, с. 629-631, 639, 4, с. 211, 213]; – призначення, принцип дії, конструкція, основні параметри та умови вибору струмообмежуючих реакторів [1, с. 172-175, 2, с. 619-628, 3, с. 144-151, 4, с. 238]; – призначення, конструкція, основні параметри та умови вибору заземлюючих реакторів [4, с. 247]; – призначення, конструкція, основні параметри та умови вибору шунтуючих реакторів [4, с. 248-249]; 2) Складання звіту про роботу згідно свого індивідуального завдання.
Індивідуальне завдання Згідно з таблицею 16.1 кожен студент виконує детальне розглядання конструкції, та технічних характеристик вказаного типу реактору.
Таблиця 16.1 – Варіанти індивідуальних завдань для лабораторної роботи № 16
Зміст звіту про роботу 1) Мета роботи. 2) Зображення реактора, його габаритних розмірів згідно з індивідуальним завданням, перелік елементів конструкції, його особливості у порівнянні з іншими, переваги та недоліки даного типу реактора, галузь застосування. 3) Технічні характеристики (у вигляді таблиці) з зазначенням діапазону значень для даного типу реактора. 4) Умови вибору реактора.
|
||||||||||||||||||||
|