Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






CLASS ASSIGNMENTS Revision

XII. State the suffixes in the following words and translate them:

a) the nouns: efficiency, slowness, division, usage, inhibition, tiredness, significance, development, difference, infancy, closure, passage;

b) the adjectives: medical, pulmonary, different, cortical, respiratory, various, specific, primary, considerable, effective, extensible, Italian;

c) the verbs: summarize, communicate, analyse, dilate

XIII. Translate the following sentences paying attention to the infinitives used after modal verbs:

1. Can such a serious complication have occurred in this case? 2. The disease can't have developed so quickly. 3. The pain may not have been controlled yet. 4. The doctor may have administered this patient a light diet. 5. The nurse must have already given the injection. 6. His vision must have been checked up last week.

XIV. Turn the direct speech into indirect:

1. The surgeon asked: "Do you often develop pain in the stomach after meals?" 2. The eye doctor asked: "Do you drop the medicine regularly?" 3. The cardiologist asked: "When did you develop the pain in the heart area?" 4. The physiologist asked: "Where will the stimuli continue to come during a sound quiet sleep?"

XV. Give extended answers:

1. What do the contractions of the heart produce? 2. What is the cardiac cycle composed of? 3. What is the role of the ventricles and atria? 4. Describe the pulmonary circulation. 5. Describe the systemic circulations. 6. What corpuscular elements compose the blood? 7. What heart sounds can one hear listening to the heart? 8. Where is the first (second, third) heart sound heard? 9. What do heart sounds help the doctors to determine? 10. What did I. M. Sechenov determine when he investigated the blood gases? 11. Describe the process of respiration. 12. What functions does the human brain perform? 13. What reflexes are called conditioned (unconditioned)? 14. Why is sleep necessary for any living being? 15. What is the process of inhibition?




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Text С. The Physiology of the Lungs | XVI. Read Text B. Translate it. Memorize the figures: Text C. The Cardiac Rhythm

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.