МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАГЕНЕТИКА З ОСНОВАМИ СЕЛЕКЦІЇ Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр Галузь знань:0401 Природничі науки Напрям підготовки: 0101 Педагогічна освіта 6.010.100. Педагогіка і методика середньої освіти Біологія. Спеціалізація: практична психологія Спеціалізація: основи аграрного виробництва Курс(и) навчання: ІІІ-й. Семестр(и): 6-й
Укладач – доцент Буйдін Валерій Васильович
Полтава – 2010 УДК 575: 631.527(072) ББК 28.04р30 Генетика з основами селекції. Методичні вказівки до самостійної роботи.- Полтава: 2010.- 18 с.
Укладач методичних вказівок: Буйдін Валерій Васильович, канд. біол. наук, доцент кафедри ботаніки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка
Рецензенти: О.Г. Бєляєва, кандидат біологічних наук, доцент кафедри селекції, насінництва та генетики Полтавської державної аграрної академії; С.П. Яланська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри ботаніки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка
Затверджено до друку рішенням вченої ради Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка (протокол № 6 від 28 січня 2010 р.).
ПЕРЕДМОВА Генетика - це наука, яка вивчає основні властивості організмів - спадковість, успадкування і мінливість. Вона є основою сучасної біології. Сьогодні не можна уявити кваліфікованого біолога або лікаря без знання основ генетики. Одним із шляхів оволодіння знаннями з генетики, є самостійна робота, яка передбачає виконання навчального плану та опрацювання програмового матеріалу з дисципліни. Самостійна робота студентів регламентується Положенням про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України, затвердженим наказом Міністерства освіти України №161 від 02.06.93 р. Цим положенням передбачено, що навчальний час, відведений для самостійної роботи студентів, визначається робочим навчальним планом. Згідно з навчальним планом курс «Генетика з основами селекції» читається у 6 семестрі. На нього відведено 78 годин аудиторних занять (36 годин лекцій і 42 години лабораторних робіт) та 32 години самостійної і 34 години індивідуальної роботи. В кінці вивчення курсу передбачено складання екзамену. Метоюсамостійної роботи студентів з генетики є: розвиток творчих здібностей та активізація розумової діяльності студентів; формування умінь і навичок самостійної розумової праці; розвиток морально-вольових зусиль; формування в студентів потреби безперервного самостійного поповнення знань як необхідної умови професійного становлення. Завдання самостійної роботи студентів: навчання студентів самостійно працювати з різними джерелами інформації; творче сприйняття і осмислення навчального матеріалу; формування навичок щоденної навчальної самостійної роботи. При вивченні генетики формами самостійної роботи є: підготовка до лекцій, підготовка до лабораторних занять, підготовка до виконання рейтингових контрольних робіт, підготовка до виконання індивідуальної роботи. Елементами цих форм роботи може бути: робота з текстом лекції; опрацювання основної та додаткової літератури; розв'язання розрахункових задач; розв'язання лабораторно - практичних завдань; написання рефератів. Формами контролю за виконанням самостійної роботи студентами з генетики є: усне опитування, перевірка рефератів та письмових робіт, контрольна робота, тестове опитування, захист індивідуальних завдань. Для виконання самостійної роботи студенти повинні мати зошит на титульній сторінці якого зазначається, що це зошит для самостійної роботи з генетики, група, факультет і прізвище та ініціали студента. Кожна робота обов’язково повинна мати список використаних джерел, який слід складати відповідно до чинних стандартів бібліотечної та видавничої справи.
|
||||||||
|