Правильно складати листи-запити, листи-відповіді, писати виробничі звіти, протоколи та витяги з протоколу..
Організаційні документи
Організаційні документи- це документи, що закріплюють функції, обов'язки та права органів протягом тривалого терміну. Усі організації й підприємства у своїй діяльності поряд з документами органів державної влади керуються положеннями, статутами, правилами та інструкціями.
Інструкція- правовий акт, який створюється органами державного управління для встановлення правил, що регулюють організаційні, науково-технічні, технологічні, фінансові та інші спеціальні сторони діяльності та відносин установ, закладів, підприємств, службових осіб.
Поділяється на групи:
посадова;
з техніки безпеки;
з експлуатації різного обладнання.
Посадова інструкція- це документ, що визначає організаційно-правове становище працівника в структурному підрозділі, що забезпечує умови для його ефективної праці.
Правила - службові документи, в яких викладаються настанови або вимоги, що регламентують певний порядок будь-яких дій, поведінки.
Поділяються на групи: правила внутрішнього розпорядку; - правила дорожнього руху; правила правопису слів. За формовоюта змістом правила подібні до інструкції, іноді є їх складовою частиною.