МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ
1. Результати заповнення “Карта особистості” відобразіть у схемі. При оцінці темпераменту, зважаючи, що немає “хороших” і “поганих” темпераментів, бали за цією підструктурою не сумуються. При визначенні типу темпераменту допоможе така схема: спочатку кожен досліджуваний оцінює себе за шкалою сили-слабкості (7.1.). Той, хто набирає 1-2 бали, може віднести себе до меланхоліків, ті, у кого вищий бал - продовжують оцінку за шкалою врівноваженості – неврівноваженості (7.2.). Ті, хто набрав 1-2 бали – холерик. Решта оцінює себе за шкалою рухливості – інтенсивності (7.3.). Ті, хто отримав 1-2 бали можуть біти віднесені до флегматиків, а ті, хто отримав 4-6 балів – до сангвініків. Особи, що поставили собі 3 бали, скоріше всього мають проміжний тип темпераменту. 2. За кожною підструктурою особистості (крім темпераменту) підрахуйте сумарний бал. 3. Підрахуйте загальний бал для всієї “Картки особистості” (крім п.7 – темперамент) 4. Узагальніть 2-3 незалежні характеристики на себе і власну “Карту особистості”. Пам'ятайте, що думка про особистість в цілому чи її часткової особливості – це не сумарний бал, а творчо поставлений діагноз. Тому узагальнюючи дані, використовуйте логічний критерій: у кого з заповнюючих карту особистості більше підстав для судження про ту чи іншу властивість досліджуваного і наскільки у нього адекватна самооцінка. Слід мати на увазі, що кількісні показники, отримані на основі самооцінки, є цінним додатковим критерієм для матеріалів, отриманих методом узагальнення незалежних характеристик. 5. Спираючись на метод узагальнення незалежних характеристик, опишіть очікувані прогнози особливостей учбової чи (і) трудової діяльності, що визначаються психологічною структурою одного зі студентів групи.
АНАЛІЗУЮЧІ отримані результати, слід спиратись не на загальний бал “Карти особистості”, а на сумарні бали окремих підструктур. Виділіть з підструктур 1-6 тих, де картина найбільш сприятлива. При інтерпретації загального балу слід пам'ятати, що цей показник може бути в межах від 6 до 195, причому середній бал, як правило, біля 130. Досліджуваним, що набрали невлаштовуючі їх бали, слід детально проаналізувати результати і намітити шляхи самовиховання і самокорекції. Аналізуючи отримані дані, поясніть, на основі яких життєвих фактів своєї діяльності чи діяльності тих особі, кого Ви оцінювали, Вами були поставлені саме ці бали.
|
||||||||
|