Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Місце і значення навчальної дисципліни

 

Курс ² Основи океанології ² знайомить студентів зі Світовим океаном як єдиним природним комплексом, зв’язаним з атмосферою і літосферою; розглядає процеси енерго-, масообміну та трансформації речовин і енергії у океані, а також збереження і раціональне використання водного середовища.

Курс направлений на закріплення і поглиблення знань про Світовий океан студентами-географами. Він органічно пов’язаний з курсами ² Загальне землезнавство ², ² Гідрологія”, ² Метеорологія і кліматологія ² і опирається на курси ² Фізика²,² Хімія².

Основні завдання курсу:

1. Дати знання про закономірності географічної оболонки.

2. Навчити оцінювати величезні джерела мінеральних, біологічних та енергетичних ресурсів Світового океану.

3. Визначити основні методи досліджень океану.

4. Показати необхідність раціонального використання океану і його охорони.

Головною формою організації вивчення курсу є:

- лекції, лекції - диспути, бесіди;

- практичні роботи;

- самостійна робота студента;

- консультації;

- контрольні і тестові завдання.

 

Вимоги до студентів

 

Студенти повинні ЗНАТИ:

1. Задачі курсу і його зв’язок з іншими науками

2. Історію досліджень

3. Світовий океан, його єдність

4. Рельєф дна Світового океану

5. Ґрунти дна океанів та морів

6. Хімічний склад морської води та солоність

7. Тепловий режим океанів і морів

8. Льодовий режим океанів і морів

9. Основні фізичні властивості морської води

10. Оптичні та акустичні властивості морської води

11. Перемішування вод в океанах і морях

12. Сталість вод Світового океану

13. Водні маси Світового океану

14. Рівень океанів і морів

15. Хвилі в океанах і морях

16. Припливи

17. Циркуляцію вод у Світовому океані

18. Природні ресурси Світового океану та їх використання

19. Чорне і Азовське моря ( гідрологічну, гідрохімічну характеристику, господарське використання, екологічні проблеми ).

Студент повинен ВМІТИ:

1. Визначити природні ресурси Світового океану

2. Визначити водний баланс Світового океану

3. Знати заходи по охороні вод Світового океану.

 

Загальний зміст




Переглядів: 301

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Охорона вод Світового океану | Модуль 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.