Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема установки

ДОСЛІД 1


 

Дослідження кола з послідовним з'єднанням активного навантаження RA і дроселя L (клеми ХА та YА). Покази приладів занести до таблиці 2.


 

Таблиця 2

 

Розрахункові формули:


Побудова векторної діаграми струму та напруг.

 

 

ДОСЛІД 2


Дослідження кола з послідовно з'єднаними активним і ємнісним навантаженнями (замість котушки LK ввімкнути конденсатор С). Показання приладів заносимо до таблиці 3.


 

Таблиця 3

 

Розрахункові формули:

Будуємо векторну діаграму струму та напруг.


ДОСЛІД 3


Дослідження кола з послідовно з'єднаними реостатомRA, дроселем L, (клеми ХА – YА), конденсатором С (N0). Змінюючи ємність конденсатора, вимірюємо струм і напруги, результати заносимо до таблиці 4.


 

Таблиця 4

 

Розрахункові формули:

Будуємо векторну діаграму струму та напруг (згідно з табл. 4).

 

 

Висновки з дослідів

 




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 12: Машинний переклад: історія та перспективи розвитку | РАБОТА И МОЩНОСТЬ ЦЕПИ ПЕРЕМЕННОГО ТОКА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.