Коефіцієнт навантаження визначається як добуток двох коефіцієнтів:
,
де, - коефіцієнт концентрації навантаження;
- коефіцієнт динамічності .
Коефіцієнт kβ враховує нерівномірність розподілу навантаження по дотичній лінії, що є наслідком деформацій валів та опор:
Коефіцієнт концентрації навантаження kβ0 для передач, що не спрацьвуються, вибирається за таблицею в залежності від значення b/d1:
,
де – коефіцієнт ширини колеса .
Тобто:
Так як за таблицею [в 4] знаходимо значення коефіцієнта
Тоді
Коефіцієнт навантаження враховує додаткове динамічне навантаження на зуб’ях, яке виникає внаслідок неточності остаточної обробки зуб’їв зубчатих колес.
Приймаємо колову швидкість , ступінь точності – сьому, і за таблицею вибираємо .
Враховуючи все це, знаходимо коефіцієнт навантаження .