Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кінематичний і силовий розрахунки приводу

Вступ

 

У вступній частині студент має описати роль курсового проектування в справі підготовки молодих фахівців, описати склад та можливе застосування приводу, що проектується. Вступ виконується на одній сторінці пояснювальної записки.

 

Кінематичний і силовий розрахунки приводу

2.1. Кінематична схема приводу.

2.2. Визначимо потужність на вихідному валу робочого органу (барабана транспортера)

(кВт)

Fтягове зусилля транспортера, (кН)

Vробоча швидкість транспортера, (м/с).

2.3. Загальний коефіцієнт корисної дії привода

η1 – ККД з’єднувальної муфти,

η2 – ККД зубчастої передачі,

η3 – ККД пасової передачі,

η4 – ККД пари підшипників (у нашому випадку привід має 3 пари підшипників).

а) б)

Значення ККД окремих елементів приводу можна прийняти за рекомендаціями таблиці Д1 (с. 78).

2.4. Необхідна потужність електродвигуна

(кВт)

2.5. Частота обертання вала робочого органу

(об/хв.)

Dб – діаметр барабана транспортера (мм).

2.6. Орієнтовне передаточне число приводу. Для визначення орієнтовного передаточного числа приводу необхідно прийняти передаточні числа окремих передач приводу. При цьому можна використати рекомендації таблиці Д2 (с. 78).

і1 та і2 – орієнтовні передаточні числа редуктора і ланцюгової чи пасової передачі.

2.7. Необхідне число обертів вала електродвигуна

2.8. За визначеними необхідними потужністю та числом обертів вибираємо асинхронний електродвигун. Можна використати таблиці П1 [3], 19.27 [2]. Для приводів рекомендуються електродвигуни з синхронною частотою 1000 та 1500 об/хв. Перевантаження асинхронних електродвигунів не може переви-щувати 8 %. Необхідно вказати марку прийнятого електродвигуна, його потужність та асинхронну частоту обертання.

2.9. Визначимо дійсне передаточне число привода

n1 – число обертів ведучого вала привода, тобто число обертів вибраного електродвигуна.

2.10. Приймаємо передаточне число редуктора ір із рекомендо-ваних по стандарту.




Переглядів: 906

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Циліндричні і конусні редуктори

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.