Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перша ескізна компоновка

Перша ескізна компоновка призначена для орієнтовного визначення положення шестерні і зубчастого колеса відносно опор для наступного визначення опорних реакцій та вибору підшипників.

Ескізну компоновку рекомендується виконувати на міліметро-вому папері в масштабі 1:1 в тонкий лініях. Першу компоновку циліндричного і конусного редукторів можна виконувати в одній проекції, а черв’ячного – в двох проекціях, але для полегшення подальшого проектування краще виконувати компоновку всіх редукторів в двох проекціях (рис. 7.1; 7.2; 7.3).

Для виконання компоновки необхідно визначити окремі конструктивні розміри.

7.1. Зазор між внутрішньою бічною стінкою корпусу і торцем шестерні чи маточини колеса

e ≈ (1,0…1,5) · δ (мм)

7.2. Зазор між внутрішньою стінкою корпусу і вершинами зубів шестерні та колеса.

e1 ≈ e (мм)

7.3. Попередньо приймаємо підшипники для валів редуктора. Для прямозубих і шевронних циліндричних редукторів признача-ють радіальні кулькові підшипники.

Попередньо для ведучого вала можна приймати підшипники середньої серії, а для веденого, який обертається повільніше, – легкої серії За діаметрами валів під підшипник dп1 та dп2 з таблиць 19.18…19.26[2], П3…П6[3] необхідно прийняти номери підшипників, їх зовнішні діаметри D1 та D2 і ширину підшипників В1 та В2.

7.4. Необхідно визначитись як будуть змащуватися підшипни-ки редуктора. В швидкохідних циліндричних і конусних редукторах (V = 3…16 м/с) підшипники змащуються за рахунок розбризкування масла з картера редуктора. В тихохідних редукторах (V < 3 м/с) підшипники змащуються пластичним мастилом, яке закладається в підшипниковий вузол. Для запобігання вимивання цього мастила рідким маслом, що розбризкується, між картером і підшипниками встановлюють маслогінні кільця шириною e2 = 8…12 мм.

7.5. Зазор між виступами зубів колеса і внутрішньою поверхнею днища корпуса редуктора

е3 ≈ (5…10) · m (мм)

7.6. Компоновку рекомендується виконувати в наступній послідовності:

 

Циліндричний редуктор (рис. 7.1)

7.6.1. Провести осьову лінію редуктора на горизонтальній проекції майбутнього креслення. Перпендикулярно до цієї лінії провести дві осьових лінії на відстані аω (міжосьова відстань редуктора).

7.6.2. Спрощено викреслити шестерню і зубчасте колесо за їх розмірами: dа1і dа2діаметри кіл вершин зубів шестерні і колеса та b1і b2– ширина шестерні і колеса. Якщо довжина маточини lм2більша за ширину колеса, то спрощено викреслюється також маточина.

 

 

 

 

 

 

 

7.6.3. На відстані e від торця шестерні або торця маточини та e1від кола вершин зубів шестерні або від зовнішнього діаметра підшипника викреслити внутрішню стінку корпусу редуктора.

Якщо діаметр кола вершин зубів шестерні менший за зовніш- ній діаметр підшипника, який встановлюється на вал-шестерню, то розмір e1відкладається від зовнішнього діаметра підшипника.

7.6.4. Спрощено викреслити підшипники. Якщо змащення підшипників буде здійснюватись консистентним мастилом і в конструкції редуктора прийняті маслогінні кільця, то між внутрішньою стінкою редуктора і підшипниками слід залишити зазор шириною e2. Якщо підшипники змащуються маслом з картера редуктора, то зазор на маслогінні кільця не залишати, зазор між внутрішньою стінкою корпуса і підшипниками приймається конструктивно. Частіше всього e2 ≈ 2…3 мм.

7.6.5. Спрощено окреслити контури валів за їх розмірами. Біля підшипників на відстані k1 + δ (ширина з’єднувального пояса корпусу біля підшипників і товщина стінки корпуса редуктора) окреслити контур зовнішньої стінки з’єднувального пояса редуктора. Решта контуру окреслюється на відстані k2 + δ від внутрішньої стінки корпусу.

7.6.6. На відстані Δ ≈ (2,5 · dп) (Δ враховує товщину кришки підшипника, висоту головки болта для кріплення цієї кришки та

зазор між головкою болта і деталями, що насаджуються на вихідні кінці валів) від зовнішньої сторони підшипника викреслити вихідні кінці ведучого та веденого валів.

7.6.7. Орієнтовно можна викреслити кришки підшипників. Товщина кришок δ2 приймається в залежності від зовнішнього діаметра підшипника D. При D = 50…62 мм δ2 = 5 мм,при D = 63…95 мм δ2 = 6 мм, при D = 100…145 мм δ2 = 7 мм.

Діаметри кришок визначається із співвідношення

Dк = D + (4,0…4,5) ·. dп (мм)

Форма та інші розміри кришок приведені на рис. 7.2…7.6 [2] та рис. 9.31…9.33 [3].

7.6.8. Виконати фронтальну проекцію редуктора, прийнявши зазор між виступами зубів колеса і днищем корпуса е3 (п. 7.5).

7.6.9. Визначити точки прикладання реакцій опор валів А, В, С, D та точку прикладання сили, що діє зі сторони пасової чи ланцюгової передачі Е. Точки прикладання реакцій опор можна орієнтовно намітити посередині підшипників, а точку прикладання сили від передачі – посередині вихідного кінця вала.

7.6.10. Виміряти відстані між точками прикладання сил та реакцій опор l1,l2таl3, які необхідні для подальших розрахунків.

 




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конструкційні розміри корпуса редуктора | Визначення реакцій опор та підбір підшипників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.