Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






THE SCANDINAVIAN INVASION AND ITS EFFECT ON ENGLISH.

In the 8th – 9th c. Britain was raided and attacked by the Danes/Scandinavians/Vikings. Only Alfred the Great of Wessex kept them away. In 878 the Treaty of Wedmore was signed and England was divided into Wessex (belonged to Alfred) and Danelaw (belonged to the Danes). The Scandinavian dialects belonged to the Germanic group, the Danes soon linguistically merged into the local OE dialects leaving some Scandinavian elements.

Scandinavian borrowings came to English from Northern and North-Eastern Dialects.

Ways of Borrowing : Scandinavian borrowings penetrated only through oral speech .

Assimilation of Borrowings : Scandinavian borrowings were easier to assimilate as far as the Scandinavian Dialects as well as OE Dialects were Germanic dialects (they all belonged to one and the same L group). So the Ls were very similar and the assimilation was easy.

Semantic Fields: • everyday life (cake, raft, skirt, birth, dirt, fellow, root, window, to die, etc.); • military (knife, fleet, etc.); • legal matters (law, husband, etc.); • some pronouns and conjunctions (they, their, them, both, though, etc.); • essential notion (N scar, anger; V to call, to take, to want to kill, to cast, to scare; Adj happy, ill, weak, wrong; Pron same, both; Prep till, fro, etc.).

Recognition in ModE : The only distinctive Scandinavian feature in English: Scandinavian cluster [sk] (sky, skill, skin, skirt, etc.);

Scandinavian Contributions: • A lot of Scandinavian borrowings disappeared, some were left only in dialects; • Some Scandinavian borrowings replaced the native words (they, take, call, etc.); • Scandinavian borrowings enlarged the number of synonyms in English: native to blossom – Scan. borr. to bloom, native wish – Scan. borr. want, native heaven – Scan. borr. sky, etc.

 




Переглядів: 187

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.