Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Вплив діяльності людини на навколишнє середовище

 

Мета роботи:Ознайомитись з впливом діяльності людини на атмосферу, гідросферу, грунт, рослинність, фауну та кліматичні ресурси.

 

Завдання:

1. Ознайомитися з забрудненнями природного середовища. Результат невтішний: збільшення кількості захворювань, порушення генофонду людини, зниження тривалості життя.

 

Зміст звіту:

Дати основні наслідки впливу забруднення природного середовища і вплив їх на безпеку життєдіяльності людини.

 

Контрольні питання:

1. Вплив забруднення води на умови життєдіяльності людини.

2. Вплив забруднення атмосферного повітря на умови життєдіяльності людини (смог, кислотні дощі, руйнування озонового шару).

3. Вплив діяльності людини на грунт.

4. Вплив діяльності людини на рослинність і фауну.

 

Література: (2, 3, 5, 8, 9)

 

 

Самостійна робота № 6

 

Тема: Природні небезпеки навколишнього середовища в сільській місцевості, небезпечні фактори проживання на селі

 

Мета роботи: Ознайомитись з природними небезпеками та їх характеристиками.

 

Завдання:

1. Ознайомитися з природними небезпеками та їх основними характеристиками.

2. Визначити, які стихійні лиха завдають шкоди сільському господарству України.

3. Ознайомитися з заходами захисту від природних небезпек.

 

Зміст звіту:

1. Дати характеристику існуючим природним небезпекам.

2. Описати стихійні лиха, які завдають шкоди сільському господарству України.

3. Навести заходи захисту від стихійних лих на прикладі району проживання села.

 

Контрольні питання:

1. Що є причиною виверження вулканів та появи землетрусів?

2. Що таке стихійне лихо?

3. Яке стихійне лихо завдає найбільших матеріальних збитків в Україні, в регіоні проживання?

4. Які види стихійних лих викликають найбільшу кількість людських жертв?

5. Появу яких стихійних лих можна прогнозувати?

 

Література: (1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10)

Самостійна робота № 7

 




Переглядів: 399

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.