Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 3

твори б. грінченка, м. коцюбинСького, в. Самійленка

початковий та середній рівні

1. Укажіть, хто, на думку В. Самійленка, був творцем нової україн­

ської мови, обробив її, як коштовний камінь:

А Леся Українка;

Б І. Франко;

В Т. Шевченко;

Г І. Котляревський.

2. Укажіть, кого соромить Б. Грінченко у вірші «До праці»:

А недбалих;

Б нечесних;

В неохайних;

Г неграмотних.

3. Допишіть речення.

Існують такі найпоширеніші види римування:

4. Поясніть назву твору М. Коцюбинського «Дорогою ціною».

5. З’ясуйте, через що та чому люди привчилися ховати сльози й слова (за віршем

Б. Грінченка «Доки?»).

6. Укажіть, з якого твору наведений уривок, який вид опису і художні засоби в ньому

використано.

Проти нього стояв не пес, а вовк. Великий, сірий, забовтаний, з гарячими й голодни­

ми очима. Він нашорошив вуха й простяг до Остапа морду, міркуючи, чи безпечно йому

нападати, чи ні. Остап лежав безборонний і дививсь на вовка. Він добре бачив трохи кри­

вий, глибокий і заслинений рот вовка, закрутки шерсті на його грудях й міцні замочені

лаби [лапи].

достатній рівень

7. Охарактеризуйте трудовий народ, зображений у творі М. Коцюбинського «Доро­

гою ціною».

8. Поясніть, що таке типові образи­персонажі у художньому творі, наведіть приклади.

високий рівень

9. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть, у чому краса стосунків Остапа й Соломії (за твором М. Коцюбин­

ського «Дорогою ціною»).

Б Складіть діалог з однокласником на тему: «Активна громадянська позиція

кожного — основа цивілізованого, демократичного суспільства».

 




Переглядів: 1647

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.