МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Варіант 3твори леСі українки, Є. ЯрошинСької, т. оСьмачки початковий та середній рівні 1. Укажіть, яке символічне значення «золотих кайданів» у «Давній казці» Лесі Українки: А слава в неволі; Б багатство в неволі; В довічне ув’язнення; Г довічна любов. 2. Укажіть, як розуміти слова Т. Осьмачки з вірша «Казка» — «...Людина йде... Дивиться пожежами, диха димами...»: А йдеться про казковий персонаж; Б йдеться про людські пристрасті; В говориться про те, що людина господарює, воює; Г говориться про руйнівні дії людини на землі. 3. Допишіть речення. У мові своїх творів письменники найчастіше вживають такі фольклорні еле менти: 4. Визначте алегоричні образи та символи оповідання Є. Ярошинської «Двір життя». 5. Укажіть, якою є основа вірша Т. Осьмачки «Лист». 6. Укажіть, з якого твору наведений уривок, які художні засоби в ньому вжито. Он ярочки зелененькі, Стежечки по них маленькі, Перевиті, мов стрічечки, Збігаються до річечки, Річка плине, берег рвучи, Далі, далі попід кручі… достатній рівень 7. Порівняйте образи Поета і Бертольда з «Давньої казки» Лесі Українки. 8. З’ясуйте, як зображена плинність життя у творі Є. Ярошинської. високий рівень 9. Виконайте одне із завдань. А Напишіть твірмініатюру «Художні особливості творів Т. Осмачки». Б Висловіть свої міркування про те, чи важко людині вистояти перед спокусою примарного щастя (на основі фактів життя та творчості Є. Ярошинської). Варіант 1 твори а. малишка, о. чорногуза, а. дімарова, і. Жиленко. література рідного краю початковий та середній рівні 1. Укажіть, хто давав ліричній героїні І. Жиленко «класичний свій концерт»: А осінь; Б весна; В зима; Г літо. 2. Укажіть жанр, у якому писав свої твори О. Чорногуз: А усмішки; Б гуморески; В фейлетони; Г оповідання. 3. Допишіть речення. Гротеск — це 4. З’ясуйте тему оповідання А. Дімарова «Тирлик». 5. З’ясуйте, у чому особливості композиції поеми «Прометей» А. Малишка. 6. Укажіть, з якого твору наведений уривок, які художні засоби в ньому вжито, з’ясуйте, який це вид опису. Ще вечір спав в очеретах І полохливий мокрий птах Шукав гнізда... Падолист Іще не вийшов із дібров, Ще жовтень літа не зборов. достатній рівень 7. Схарактеризуйте образ Тирлика з однойменного оповідання А. Дімарова. 8. Коротко розкажіть про один із вивчених творів літератури рідного краю. високий рівень 9. Виконайте одне із завдань. А Доведіть або спростуйте думку: «Основна тема творів І. Жиленко — „радість буття”». Б Напишіть ліричну мініатюру «Я схиляюся перед подвигом Прометея». Переглядів: 479 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|