Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Урок хорографії

План-конспект №1

урок ритміки

Клас_, рік навчання_1

Дата проведення: 16.03.15

Тема уроку: Урок ритміки

Мета: Дидактична: навчити дітей правильному виконанню вправ

Розвиваюча: розвинути формування ритмічності у дітей для подальшого успішного виконання ритмічних вправ.

Виховна:виховання естетичних смаків на основі ритміки

Тип уроку: комбінований

Використана література:

1.Програма з предмету ритміка

2.Додаткова література Е.В. Конорова «Методическое пособие по ритмике»

 

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30хв

Вчитель: Міхно І.С.

Методист: _______________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку Методичні вказівки
1. 5хв 1. Уклін (класичний)   Зібрати увагу учнів. Бесіда. Почався урок ритміки з класичного поклону. Далі всі діти взяли свої ковбики і ми почали партерну гімнастику.   Звернути увагу на постановку корпусу, рук, виворітність ніг, координацію рухів.  
2. 25хв 2. Розігрів (партерна гімнастика) Спрямувати на творчу роботу. Практичний показ, авансування успіху: спонукання, та схвалення. 1. Вправи стопами по 4 поз.; 2. Ножиці; 3. Нахили корпусу (тягнутись 4. руками до носочків); 5. Підйом ніг вгору (поза «березка»); 6. «Велосипедик»; 7. «Лодочка» лежачі на животі; 8. «Літачок».   Не провалювати поясничний відділ, слідкувати за правильністю роботи стопи, виворітність обох ніг, слідкувати за постановкою корпусу.
3. 20хв 3. Ритмічні вправи на середині залу.   Зацікавити. Метод показу, робота над правильним виконанням вправ. Далі ми робимо ритмічні вправи на середині залу.   Визначали ритм плескаючи у долоні. Кожна лінія мала свій рахунок і плескала, коли підходила черга. Таким чином діти проявили увагу і вистукували різні ритми.   Слідкувати за правильністю виконання, за манерою, координувати всі рухи.
4. 10хв 4. Ритмічні вправи по колу. Муз- й матеріал: (будь яка ритмічна музика). Відчуття активної роботи дихання, робота м’язів.   Вміння визначати початок муз. фрази, сильної долі в музиці. Індивідуальні зауваження під час виконання вправ, практичний показ. Після вправ на середині залу, ми перейшли до вправ по колу.   Тут ми все почали ускладнювати завдання. Плескаючи один ритм в долоні, діти ногами вистукували трішки інакший ритм . Їм дуже сподобалось. Майже всі діти робили ці вправи вірно і з задоволенням.   Слідкувати за правильністю виконання, за манерою, координувати всі рухи, відпрацювати легкість виконання.
5. 15хв 5. Гра (веселий зоопарк).   Метод гри. Для того, щоб діти трішки віддихнули, я дала їм можливість пограти в гру «Веселий зоопарк», де діти зображали різних тварин. Ця гра була схожа на майстерність актора. Оскільки кожна дитина намагалась передати образ якоїсь тварини.   Слідкувати за постановкою корпусу.
6. 10хв 6. Закріплення знань. Привити любов у дітей до фізичних вправ. Метод закріплення матеріалу. Після веселої гри ми ще раз закріпили знання, тобто повторили вивчені на цьому уроці вправи.   Слідкувати за правильністю виконання, координувати всі рухи, відпрацювати легкість виконання.  
7. 3хв 7. Перехід з кола на свої місця. Формувати вміння уважно слухати вчителя. Словесне пояснення. Д/з – повторити вивчені вправи.  
8. 2хв 8. Уклін (класичний) Організаційний момент. Оцінювання. - До побачення діти, дякую за - зацікавленість. Уклін.   Приділяти увагу всім дітям.

 


 

План-конспект №2

з уроку Народно-сценічного танцю

Клас 3 В, год навчання 3

Дата проведення: 18.03.2015

Тема уроку: вивчення народно-сценічного танцю.

- Мета: Дидактична: Надати дітям практичні знання з системи народно – сценічного танцю.

- Розвиваюча: Приведення до тонусу м’язів дітей, для успішного виконання елементів народно – сценічного танцю.

Виховна: виховання естетичних смаків

Тип уроку: отримання нових знань (комінований)

Використана література:

1. Програма з предмету народно-сценічний танець

2.Додаткова літератур Е. Зайцев Ю Колесниченко - "Основи народно-сценічного танцю"

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку:_______г._______хв.

Вчитель: Міхно І.С.

Методист: ________________________________________________________

 

 
1.   5хв   Організаційний момент. 1. Уклін.     Зібрати увагу учнів, спрямувати на творчу роботу. Зацікавити.   Бесіда. Почала я свій урок з привітання. Діти виконали народно – сценічний уклін. Звернути увагу на постановку корпусу, рук, виворітність ніг, координацію рухів.  
2. 15хв 2. Розігрів. Відчуття активної роботи дихання, роботи м’язів. Метод показу (робота над чистотою вправ). Далі діти вистроїлись у квадрат (дві колонки хлопчиків і дві дівчаток). Навчились рівняти лінії і колонки. Розігрів: 1. Марш на місці (по 4 поз.); 2. Підскоки (руки на поясі); 3. Біг на місці (коліна назад); 4. Біг на місці (коліна вперед); 5. Стрибки по 4 поз.; 6. Марш на місці. Весь час я намагалась нагадувати дітям про осанку, натягнуті підйоми, довгу шию, підняту голову. Не провалювати поясничний відділ, слідкувати за правильністю роботи стопи, виворітність обох ніг, слідкувати за постановкою корпусу, чіткість відкривання ноги.
3. 20хв 3. Рухи по колу. Відчуття активної роботи дихання, робота м’язів.   Вміння визначати початок муз. фрази, сильної долі в музиці. Словесний метод. Після розігріву діти почали відновлювати дихання. Мені одразу сподобалась дисципліна дітей. Всі дуже уважно дивились і слухали, що треба робити під час уроку. Перестроювання з квадрату на коло. Рухи по колу: - Танцювальний крок; - Хід на носочках; - Хід на пальчиках; - Галоп по колу (спочатку правим, потім лівим боком) і знову танцювальним кроком перестроювались на квадрат.   Непорушність корпусу, правильність роботи стопи, скоординована робота голови, корпусу та ніг. Слідкувати за постановкою корпусу.
4. 30хв 4. Вивчення руху «колупалочка», «вихиляс», «припадання». Розвинути у дітей увагу, пам'ять, уяву, мислення.   Метод вправ.   Розучування вправ: «колупалочка», «вихиляс», «припадання» . Рухи на поясі. Слідкувати за правильністю виконання, за манерою, координувати всі рухи, відпрацювати легкість виконання.
5. 10хв 5. Гра.   Метод гри. Гра на найкращого танцюриста, яка дуже сподобалась дітям. Вони всі дуже старались і кожен намагався бути кращим.     Слідкувати за постановкою корпусу.
6. 8хв 6. Висновки. Формувати вміння, аналізувати пройдений матеріал. Аналітичний аналіз пройденого матеріалу.   В кінці уроку ми згадали як називаються вправи які ми вивчили на цьому уроці. Звернути увагу на постановку корпусу.
7. 2хв 7. Уклін (народно – сценічний). Організаційний момент. Оцінювання. Уклін (народно – сценічний). Приділяти увагу всім дітям.

 


 

 

План-конспект №3

з уроку ритміки

Клас 1А, год навчання 1

Дата проведення: 20.03.15

Тема уроку: повторення пройденого матеріалу (Ритміка)

Мета:

Дидактична: Добирання чіткого та правильного виконання усіх вивчених рухів, комбінацій.

Розвиваюча: розвинути пам’ять

Виховна:привити любов до танцю.

Тип уроку: комбінований

Використана література:

1. Програма з предмету ритміка

2.Додаткова література Е.В. Конорова «Методическое пособие по ритмике»

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30 хв.

Вчитель:Міхно І.С.

Методист: _________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку Методичні вказівки
1. 5хв 1. Уклін (класичний) Згуртувати учнів, зібрати їх увагу. Бесіда. Перевірити готовність учнів до уроку. Привітання – Класичний уклін.   Звернути увагу на постановку корпусу, рук, виворітність ніг, координацію рухів.  
2. 10хв 2. Розігрів (партерна гімнастика). Налаштувати настрій дітей на творчу роботу. Словесний метод. Поняття – Лінія. - Рівняння; - Коло; - Інтервал; - Півколо. Логіка поворотів вправо, вліво. Вільне розміщення на площині.   Звернути увагу на постановку корпусу, рук, виворітність ніг, координацію рухів.  
3. 15хв 3. Вправи по колу.   Муз- й матеріал: музика з дитячих мультфільмів, дитячі пісні. Зацікавити дітей. Привити любов до фізичних вправ. Метод вправ.   Фігурне марширування: - Ходіння на високих пів пальцях; - На п’ятках з участю рук (руки почергово підіймаються у 3 позицію, опускаються, з’єднуються у 3 позицію і розводяться у 2 позицію); - Ходіння по діагоналям, - з високим підійманням - колін, з підскоком, з перескоком; - прочісування парами; - Біг ногами вперед, назад ( при цьому коліна дотягнуті у суглобах). Перебудова з колони у шеренгу і назад, з одного кола у два і назад, просування по зовнішньому і внутрішньому колу. Правила і логіка побудови танцювальних малюнків (спочатку на марші, пізніше на підскоках, перемінному кроці).   Непорушність корпусу, правильність роботи стопи, скоординована робота голови, корпусу та ніг. Слідкувати за постановкою корпусу. Правильність роботи стопи, координована робота голови, корпусу та ніг.
4. 30хв 4. Ритмічні вправи. Формувати вміння уважно слухати вчителя. Метод показу. Ритмічні вправа: 1. Тривалість нот. 2. Відплескування 3. тривалості всі разом (за завданням муз. розмір: 2/4; 4/4, потім почергово). 4. Відплескування долонями не складних ритмічних малюнків на 5. слух.   Слідкувати за правильністю виконання, за манерою, координувати всі рухи, відпрацювати легкість виконання.
5. 20хв 5. Вправи на встановлення дихання.   Муз- й матеріал: повільна класична музика: 3/4. Розвинути у дітей увагу, пам'ять, уяву, мислення.   Заохочення до роботи над своїм тілом та майбутнім удосконаленням. Метод вправ.   Бесіда. Розучування Port de bras 1, 2, 3. Слідкувати за правильністю виконання, за манерою, координувати всі рухи, відпрацювати легкість виконання.  
6. 7хв 6. Підсумки уроку. Відчуття активної роботи дихання, роботи м’язів. Аналітичний аналіз пройденого матеріалу. Підсумки уроку. Д/з повторити весь пройдений матеріал. Звернути увагу на постановку корпусу.
7. 3хв 7. Уклін (класичний) Організаційний момент. Оцінювання. Уклін (класичний). Приділяти увагу всім дітям.

 


 

План-конспект №4

з уроку народно-сценічний танець

Клас 3В, год навчання 3

Дата проведення: 23.03.2015

Тема уроку: повторення пройденого матеріалу (народно -сценічний)

Мета:

Дидактична Повторення вивченого матеріалу.

Розвиваюча: : Розвинути вміння і знання раніше вивченого матеріалу.

Виховна:привити любов до українського танцю.

Тип уроку: комбінований

Використана література:

1. Програма з предмету народно-сценічного танцю

2.Додаткова література Е. Зайцев Ю Колесниченко - "Основи народно-сценічного танцю"

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30 хв.

Вчитель: Міхно І.С.

Методист: _________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку
1. 5хв 1. Уклін (нар – сценічний). Організаційний момент. Зібрати увагу учнів. Аналітичний аналіз пройденого матеріалу. Почався урок з привітання. Уклін. Всі були у репетиційній формі і в гарному настрої.  
2. 15хв 2. Розігрів. Повторення та закріплення матеріалу. Аналітичний аналіз пройденого матеріалу. Після уклінну ми зробили вже знайомі для дітей розігрів.  
3. 20хв 3. Рухи по колу. Відчуття активної роботи дихання, робота м’язів.   Вміння визначати початок муз. фрази, сильної долі в музиці. Словесний метод. Звичайно, діти вже краще виконували всі рухи. Далі рухи по колу і захід на квадрат.  
4. 20хв 4. Повторення і закріплення пройденого матеріалу.   Муз – й матеріал: українська музика.   Закріпити знання. Усвідомити виразне значення в хореографії. Побідувати почуття ніжності, доброти, веселості під час виконання рухів. Словесний розв’язання вірного виконання тих чи інших елементів. Після розігріву ми повторювали і закріплювали вже знайомі українські рухи: «колупалочка», «вихиляс», «припадання». На цьому уроці ми почали ускладнювати рухи відкриваючи і закриваючи руки на пояс, в 2- у позицію рук, закриваючи на пояс.  
5. 25хв 5. Ознайомлення з новими елементами укр. народного танцю. Ознайомлення з іншими елементами нар – сцен. танцю. Метод показу. Далі ми почали вивчати українські народні руки відкриваючи спочатку праву, а потім ліву руку (вперед, вбік, вперед і на пояс). Потім дві руки разом. Я намагалась передати дітям характер і манеру українського (народу) народного танцю. І у багатьох дітей дуже гарно виходить передати цей прекрасний характер. Далі ми вивчаємо крок повертаючи спочатку ліве плече, потім праве. Нога при цьому переводиться з 3 поз. З заду, вперед, потім ліва нога. Так по черзі з просува нням вперед. Через вісім кроків діти беруть один одного за спину і тягнуть назад, роблячи при цьому маленькі кроки (як паровозик). І починають комбінацію спочатку.  
6. 5хв 6. Уклін (народно – сценічний). Організаційний момент. Оцінювання. Д/з- повторити вправи перед дзеркалом. Уклін (народно – сценічний).  

 

План-конспект №5

з уроку сучасного танцю

Клас 3А, год навчання 3

Дата проведення: 23.03.2015

Тема уроку: Вивчити елементарні рухи сучасного танцю.

Мета:

Дидактична: Добирання чіткого та правильного виконання усіх вивчених рухів, комбінацій.

Розвиваюча: розиток сучасності в хореографії

Виховна:привити любов до танцю.

Тип уроку: комбінований

Використана література:

1. Програма з предмету ритміка

2.Додаткова література Е.В. Конорова «Методическое пособие по ритмике»

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 00хв.

Вчитель:Міхно І.С.

Методист: ________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку
1. 5хв 1. Уклін (сучасний) Організаційний момент. Зібрання уваги учнів. Аналітичний. Перевірка готовності учнів до уроку. Уклін.
2. 10хв 2. Розігрів (по колу і на місці). Налаштувати на правильну роботу м’язів. Метод вправ. Діти зробили уклін і перейшли до розігріву. Розігрів такий, як був і на пришлих заняттях.  
3. 30хв 3. Ознайомлення з елементами сучасного танцю.   Муз – й матеріал: музика сучасна, різні естрадні пісні . Слідкувати за правильним виконанням рухів   Заохочення до роботи над своїм тілом, та майбутнім удосконаленням. Словесний. Роз’яснення вірного виконання рухів.   Метод заохочення. На цьому уроці я показала дітям новий вид танцю – сучасний. Були показані елементи танцю: такі як джазові батмани, стрибки в тірбушон, шене джазове, стрибки в кільце, вільну пластику тіла. Паралельно з показом я намагалась розповідати дітям походження цього направлення а також намагалась виправляти помилки. Коли було потрібно зупиняла музику. Ми вивчили основні елементи хореографії.Потім намагалась вистроїти малюнки. Переходили з квадрату на коло і навпаки. Строїли лінії та діагоналі. Цей вид танцю був для учнів трішки заважкий, але завдяки увазі, крок за кроком виходило все краще і краще. Хоча деяким дітям було важко та їм дуже подобалась музики і вони з задоволенням танцювали.  
4. 10хв 4. Повторення пройденого матеріалу. Привити любов у дітей до фізичних вправ. Бесіда В кінці уроку діти називали назву елементів, які вони вивчили на цьому уроці і ще раз їх повторили для закріплення.  
5. 5хв 5. Уклін (сучасний) Організаційний момент. Оцінювання. Д/з: повторити сучасного танцю. Уклін (сучасний).

 


 

План-конспект №6

з уроку класичний танець

Клас 3А, год навчання 3

Дата проведення: 25.03.2015

Тема уроку: урок класичного танцю

Мета:

- Дидактична Навчити дітей правильному виконанню вправ системи класичного танцю.

Розвиваюча: Формування пластичності у дітей для подальшого виховання класичних “pas”.

Виховна: Виховання естетичного смаку на основі класичної хореографії.

 

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу комбінований

Використана література:

1. Програма з предмету класичний танець

2.Додаткова література

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30хв.

Вчитель:Міхно І.С.

Методист: _________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку
1. 7хв 1. Уклін (класичний) Організаційний момент. Зібрати увагу учнів. Бесіда. Перевірити учнів до готовності уроку хореографії. Почався урок з класичного уклону. Діти вивчили, як правильно відкривати руки і що роблять ноги.  
2. 20хв 2. Розігрів (партерна гімнастика) Спрямувати на творчу роботу. Зацікавити. Метод вправ. Даль слідував розігрів, для того, що підготувати тіло до більш серйозної роботи. Після вже знайомого розігріву, Діти встановили дихання і повернулися обличчям до станку. Весь станок діти робили обличчям до нього, для того, щоб вони відчули всі частини свого тіла.  
3. 30хв 3. Ознайомлення з новими елементами класичного танцю.   Муз –й матеріал: (класична музика) (фортепіано). Закріпити знання, які були вивчені до сих пір.   Підготувати м’язи до більш серйозних вправ.   Ознайомити дітей з новими елементами класичного танцю. Метод показу (робота над правильним виконанням вправ).   Словесне роз’яснення вірного виконання вправ. Спочатку це були вправи для м’язів спини і рук, а потім вже для стопи, колін та розвинення пахової виворотності: - Port de bras назад (з головою); - Port de bras вбік (руки в 2 та 3 поз.); - Port de bras вперед (спиною до станка, руки 3 поз.); - Demi plié (обличчям до станка по 1, 2 поз.) plié через Battement tendu (перехід із пози і в іншу позицію); - Battement tendu (по 1 поз. Хрестом); - Battement jete (по 1 поз., по 8- ім раз з обох ніг). Перед кожним виконанням дітям, я показувала вправи, розкривала їх по рахунку, а вже потім дозволяла дітям приступати до вправ самостійно.
4. 30хв 4. Підсумки уроку Формувати вміння. Аналізувати пройдений матеріал. Аналітичний (аналіз пройденого матеріалу). На протязі виконання нагадувала дітям про корпус, спину, голову, натягнуті стопи, виворітність в колінах і стопах, щоб не було травм. Нагадувала, що Battement jete робиться з акцентом (закриваю чи у повітрі і в 1 поз.). Для дітей класич. урок був трішки важкуватий, але всі постарались.
5. 3хв 5. Уклін (класичний) Організаційний момент. Оцінювання. Уклін (класичний)

 


 

План-конспект №7

з уроку народно-сценічного танцю

Клас 3В, год навчання 3

Дата проведення: 27.03.2015

Тема уроку: урок народно-сценічного танцю

Мета:

- Дидактична Від простого до складного.

Розвиваюча: Розвинути у дітей увагу, пам'ять, координацію.

Виховна: : Виховати у дітей любов до українського народного танцю.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу комбінований

Використана література:

2. Програма з предмету народно-сценічний танець

2.Додаткова література

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30хв.

Вчитель:Міхно І.С.

Методист: _________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку
1. 7хв 1. Уклін (народно – сценічний) Організаційний момент. Зацікавити учнів, спрямувати на творчу роботу. Бесіда. Перевірка готовності учнів до уроку: дисципліна, форма. Привітання та уклін.
2. 20хв 2. Розігрів. Зібрати увагу учнів. Словесний метод – розуміння вірного виконання тих чи інших вправ. Розігрів: - Марш на місці; - Підскоки; - Марш по колу; - Біг вперед колінами (по колу); - Біг «ножиці»; - Галоп; - Марш по колу.
3. 10хв 3. Вправи на встановлення дихання. Емоційне налаштування дітей на урок. Метод показу. Встановлення дихання, піднімаючи руки вгору (в дох) і опускаючи (видох). Після цього переходимо на свої місця на лінії.  
4. 30хв 4. Ознайомлення з новими елементами українського народного танцю. Муз- й матеріал: Українська народна музика. Ознайомлення дітей з новим матеріалом.     Формувати вміння уважно слухати вчителя. Аналітичний. Аналіз пройденого матеріалу. Рухи українського народного танцю: - Колупалочка; - «Голубці»; - Присядка для хлопчиків; - Падебаск.  
5. 20хв 5. Повторення рухів гуцульського танцю. Муз- й матеріал: Гуцульська музика. Формувати вміння, аналізувати пройдений матеріал. Вміння визначати початок музичної фрази, сильної долі в музиці. Бесіда. Гуцульські рухи: - Гуцульський бічний крок; - Чосанка; - Припадання на одній - нозі у повороті. Фігурні малюнки: - Ходіння по діагоналі; - По колу; - Розходження парами; - Притупи – удари всією - ступнею об підлогу; - Крок з каблука. Повторення нових елементів українського народного танцю. Д/з Повторити новий матеріал вдома і добре його засвоїти, краще повторити біля дзеркала і перевірити себе.  
6. 3хв 6. Уклін (народно – сценічний). Організаційний момент. Оцінювання. Народно – сценічний уклін.

 

План-конспект №8

з уроку бального танцю

Клас 3А, год навчання 3

Дата проведення: 30.04.2015

Тема уроку: урок сучасного танцю

Мета:

Дидактична Вивчити елементарні рухи бального танцю.

Розвиваюча: Розвиток пластики, притаманної бальним танцям.

Виховна: : Формування відчуття краси танцю завдяки бальному танцю.

Тип уроку: комбінований

Використана література:

1. Програма з предмету бального танцю

2.Додаткова література

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30хв.

Вчитель:Міхно І.С.

Методист: _________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку Методичні вказівки
7хв 1. Уклін (класичний) Зібрати увагу дітей. Метод вправ. Перевірка готовності учнів до уроку. Привітання. Уклін.   Звернути увагу на постановку корпусу, рук, виворітність ніг, координацію рухів.  
15хв 2. Організаційний момент. Емоційне налаштування дітей на урок. Організаційні методи. На цьому уроці ми вивчимо елементи зовсім нового, для вас діти, бального танцю.   Організувати дітей.
20хв 3. Розігрів на місці і по колу. Зібрати увагу учнів. Словесний метод – розуміння вірного виконання тих чи інших вправ. Після привітання, діти вже майже досконально виконали знайомі їм розігрів по колу і на місії, після чого, ми приступили до нового матеріалу.   Не провалювати поясничний відділ, слідкувати за правильністю роботи стопи, виворітність обох ніг, слідкувати за постановкою корпусу, чіткість відкривання ноги.
45хв 4. Ознайомлення з елементами бального танцю.   Муз –й матеріал: музика – вальс, латино – американська, сучасна музика. Сформувати вміння уважно слухати вчителя. Викликати зацікавленість.     Розвивати мислення увагу, уяву. Аналітичний аналіз пройденого матеріалу.     Словесний роз’яснення правильного виконання тих чи інших вправ. Спочатку вивчили елементи повільного вальсу: 1. Маятник вперед; 2. Маятник назад; 3. Права переміна; 4. Ліва переміні; 5. Правий поворот; 6. Лівий поворот. Діти дуже уважно слухали і дивились, а потім намагались самостійно виконати нові для них елементи. Після повільного вальсу діти вивчили елементи латино – американського танцю «ча – ча – ча». 1. Основний хід. 2. « Нью – йорк». 3. « Рука в руці». Діти були дуже задоволені, їм дуже подобалась латино – ам ериканська сучасна музика. І тому, їм було дуже цікаво розучувати комбінації і елементи різних видів танцю. Д/з: Повторити всі вивчені елементи на цьому уроці.   Слідкувати за постановкою корпусу. Точністю відкривання ніг, та манерою виконання.   Слідкувати за правильністю роботи стопи, непорушністю корпусу, та манерою і чіткістю виконання.
3хв 5. Уклін (класичний) Розвивати вміння порівнювати, аналізувати. Оцінювання. Уклін (класичний). Приділяти увагу всім дітям.

 

План-конспект №9

з уроку сучасного танцю

Клас 3А, год навчання 3

Дата проведення: 01.04.2015

Тема уроку: вивчення елементів до танцювального номеру «яку ти хочеш Любов»

Мета:

Дидактична :Від простого до складного.

Розвиваюча: виховати у дітей любов до всього світу.

Виховна: : Розвинути у дітей координацію, пам'ять, мислення, увагу.

Тип уроку: комбінований

Використана література:

1. Програма з предмету сучасного танцю

2.Додаткова література

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30хв.

Вчитель:Міхно І.С.

Методист: _________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку Методичні вказівки
1. 5хв 1. Уклін (джазовий). Зібрати увагу учнів, спрямувати на творчу роботу. Організаційні методи. Уклін (джазовий). Звернути увагу на постановку корпусу, рук, виворітність ніг, координацію рухів.
2. 5хв 2. Організаційний момент. Емоційне налаштування дітей на урок. Бесіда. Перевірка готовності учнів до уроку хореографії: дисципліна, форма.   Організувати дітей.
3. 15хв 3. Розігрів. Зібрати увагу учнів. Словесний метод. Після цього переходимо до розігріву на середині залу: 1. Марш на місці. 2. Підскоки. 3. Біг на місці (ноги назад). 4. Біг коліна вперед. 5. «Ножиці». 6. Стрибки по 6 позиції. 7. Марш на місці.   Не провалювати поясничний відділ, слідкувати за правильністю роботи стопи, виворітність обох ніг, слідкувати за постановкою корпусу, чіткість відкривання ноги.
4. 20хв 4. Рухи по колу. Виробити чіткість виконання рухів. Словесний метод – розуміння вірного виконання тих чи інших вправ. Після розігріву на місці переходимо на коло. Рухи по колу: 1. Танцювальний хід. 2. Хід на пів пальцях. 3. Хід на п’яточках. 4. Хід від бедра 5. шосе 6. Марш по колу, цим кроком діти входять н а квадрат.   Слідкувати за постановкою корпусу. Точністю відкривання ніг, та манерою виконання. Слідкувати за правильністю роботи стопи, непорушністю корпусу, та манерою і чіткістю виконання.
5. 30хв 5. Вивчення елементів сучасної хореографічної постановки   Муз –й матеріал: музика західної України. Виховати вільний характер.   Навчити передавати емоційний стан   Ознайомити з новим матеріалом.   Розвинути координацію, увагу, пам'ять. Метод показу.     Метод заохочення. Вивчення нових елементів: - Стрибки - комбінації - Положення рук:   Постановка етюду: Спочатку виходять по одному , а По центру зявляється солістка основним кроком Усі разом імітують гру на скрипці, з переступанням на носочки і назад. Потім дівчата основним кроком і роблять півкруг, залишаються спиною, а солістка кружляє. Потім підходять до солістки , розходяться по парам на свої місця. Танцюють дві комбінації по парам. В парах вистроюють сердечки. Не провалювати поясничний відділ. Слідкувати за правильністю роботи рук та ніг. Виворітність обох ніг. Слідкувати за постановкою корпусу. Точність і правильність роботи стопи.
6. 10хв 6. Вправи на встановлення дихання. Виховати вільну пластику тіла Метод вправ. Встановлення дихання, піднімаючи руки вгору (в дох) і опускаючи (видох). Після цього переходимо на свої місця на лінії. Д/з: Повторити пройдений матеріал.   Звернути увагу на постановку корпусу.
7. 5хв 7. Уклін (джазовий). Організаційний момент. Оцінювання. Уклін (джазовий). Приділяти увагу всім дітям.

 


 

План-конспект №10

з уроку класичного танцю

Клас 3А, год навчання 3

Дата проведення: 03.04.2015

Тема уроку: урок класичного танцю

Мета:

- Дидактична: перевірити правильність виконанню вправ системи класичного танцю.

Розвиваюча: розвинути пам'ять, гнучкість.

Виховна: : Виховати у дітей любов до класичного танцю.

Тип уроку: урок перевірки засвоєного матеріалу комбінований

Використана література:

3. Програма з предмету класичний танець

2.Додаткова література

Обладнання: -хореографічний клас

- станок

-СD програвач

Тривалість уроку: 1 г. 30хв.

Вчитель:Міхно І.С.

Методист: ________________________________________________________


 

Хвилини Види діяльності, музичний матеріал, етапи роботи Завдання уроку - дидактичні - виховні - розвиваючі   Методи, прийоми роботи Хід уроку Методичні вказівки
1. 2хв 1. Організаційний момент. Зібрати увагу учнів. Словесне повідомлення. Привітання з учнями. Підготовка до початку частини уроку. Зосередження уваги.
2. 3хв 2. Уклін. Муз. розмір 4/4. Навчальне: засвоїти основні позиції, рухи, елементи. Оволодіти ритмічними та музичними навичками. Розвиваюче: слухати та рахувати музику. Виховна: апломб. Словесний метод. Уклін, виконується з 5 позиції ніг: 1 такт: «1»- крок пр. н. в сторону «2»- пауза «3»- ліву ногу на sur le cou- de- pied.   2 такт: «1»- присісти на пр.. нозі «2»- пауза «3»- витягнути коліна, ліву ногу поставити в 5 поз. Слідкувати за правильним методичним виконанням, за виворотністю ніг.
3. 20хв 3. Розминка по колу. Муз. розмір 2/4. Навчальне – засвоєння певних хореографічних навичок; Розвиваюче – розвити рухливість різних частин тіла, розігріти м’язи; Виховне - виховати взаємозв’язок рухів з музикою. Пояснення, підбадьорення. Розігрів шиї: «1» і1 – 2 кроки, голову опускаємо вперед і піднімаємо; І2 – 2 кроки, голову опускаємо вправо і піднімаємо; «2» і3 – 2 кроки, голові назад і піднімаємо; І4 – 2 кроки, голову вліво і піднімаємо. «3,4» - як «1,2» «5»- 4 кроки, обертаємо головою по колу вправо; «6»- 4 кроки, обертаємо по колу вліво. «7»- 4 кроки, обертаємо головою по колу вправо; «8»- 4 кроки, обертаємо по колу вліво. Розігрів стопи: Кроки по колу на пів пальцях. Розігрів колін: «1» і – крок пр.. ногою; 1 – зігнути ліву ногу вперед; І – крок лівою ногою. 2 – зігнути праву ногу вперед; «2,3,4» - повторюємо «1» такт. «5» і – крок пр.. ногою вперед; 1 – зігнути ліву ногу назад; І – крок лівою ногою; 2 – зігнути праву ногу назад. «6,7,8» - повторюємо «5» такт. Біг: Біг по колу. Галоп: 4 – обличчям в коло; 4 – спиною в коло. Розігріти все тіло, виробити стійкість, виконати всі рухи під музику.
4. 15хв 4. Розігрів біля станка. Муз. розмір 2/4. Розвити музичні здібності учнів, хореографічні здібності – виконання нескладних танцювальних елементів. Розвити загально – психічні здібності дітей – чуттєву сферу, увагу, пам'ять та мислення. Виховати координацію рухів. Словесний метод. Пояснення, показ, заохочена. Releve– (релеве – піднімати на пів пальці одну або дві ноги). «1і» - піднімаємося на пів пальці; «2і» - знижаємося на п’ятки; «3і – 8і» - повторення перших двох тактів; «1» - піднімаємося на пів пальці; «і» - знижаємося на п’ятки; «2 – 8» - повторення першого такту; «і» - знизитись на лівій нозі; «2» - натиск на гомілку на правої нозі; «і» - піднімаємося на пів пальці; «3і – 4і» - повторення з лівої ноги; «5і – 8і» - повторення перших двох тактів; «1 – 6» - повторення попередньої фрази; «7 – 8» - 2 кроки назад в першу пряму позицію; «1 – 8» - повторення перших 4 фраз, 2 кроки вперед в першу пряму позицію; «і» - нахил вперед, прогнувши плечі; «1» - grand plié по 1 прямій позиції; «і2» - стати на коліна, прогнувшись у попереку; «і3» - встати на пів польці, прогнувшись в попереку; «і4» - нахил вперед; «і» - прогнути плечі; «5і» - встати на пів пальці, прогнувшись в попереку; «6і» - встати на коліна, Прогнувшись у попереку; «7» - grand plié по 1 прямій позиції; «і» - нахил вперед, прогнувши плечі; «8» - втягнути тулуб (встати рівно); «1 – 8» - повторення попередньої фрази; «і1» - ліва нога по 1 прямій позиції, права – навхрест; «і2 – і3» - сісти на demi plié л. н.; «і» - піднятися з demi plié; «4» - поставити обидві ноги по 1 прямій позиції; «і5» - права нога по 1 прямій позиції, ліва – навхрест; «і6 –і7» - сісти в demi plié п.н.; «і» - піднятися з demi plié; «8» - поставити ноги в 2 виворітну позицію; «1і» - demi plié; «2і» - піднятись на пів пальці; «3і» - витягнути коліна; «4і» - спуститись на п’ятки; «5і» - піднятись на пів пальці; «6і» - сісти в demi plié (на пів пальцях); «7і» - спуститись на п’ятки; «8і» - витягнути коліна; «1-8» - повторення попередньої фрази; «1і -8» - 4 battement tendus в сторону п.н.; «і» - battement tendus в сторону п.н.; «1і -7і» - 1 battement tendus в сторону п.н.; «8і» - підняти ногу в повітря; «1і -8і» - 4 battement tendus pourbatteries вперед; «1і -6і» - 3 battement tendus pourbatteries назад; «7і» - 1 battement tendus в сторону; «8» - закрити ногу в 1 позицію; «і» - пауза; «1 -30» - повторення 4 попередніх фраз з другої ноги; «31і» - 1 battement tendus; «32» - повторити л.н. в 2 позицію; «і» - закінчити вправу. Слідкувати за правильністю виконання та ритмічністю здібностями учнів.
5. 30хв 5. Вивчення нової комбінації біля станка grand battement jete в російському характері. Муз. розмір 2/4. Засвоїти знання про виконання нового елементу. Оволодіти навиками виконання grand battement jete. Розвити правильність руху в тазостегновому суглобі. Метод цілісного показу, показ з поясненням. grand battement jete – (натягнуті рухи з кидком ноги на 90* і вище. Розвиває силу і легкість ніг. Рухливість тазостегнового суглобу) «1» і1 - battement tendus вперед, і закрити в 5 поз.; і2- grand battement jete вперед зі скороченою стопою, опустити і закрити в 5, опорна робить plié; «2» і3- battement tendus всторону, і закрити в 5 поз.; і4- grand battement jete в сторону зі скороченою стопою, опустити і закрити в 5, опорна робить plié; «3» і5- battement tendus назад, і закрити в 5 поз.; і6- grand battement jete назад зі скороченою стопою, опустити і закрити в 5, опорна робить plié; «4» і7- battement tendus в сторону, і закрити в 5 поз.; і8 - grand battement jete в сторону зі скороченою стопою, опустити і закрити в5, опорна робить plié; «5» і1- grand battement jete вперед зі скороченою стопою, опустити і закрити в5, опорна робить plié; і2 - grand battement jete в сторону зі скороченою стопою, опустити і закрити в5, опорна робить plié; «6» і3- grand battement jete назад зі скороченою стопою, опустити і закрити в5, опорна робить plié; і4 – grand battement jete в сторону зі скороченою стопою, опустити і закрити в5, опорна робить plié; «7» і5- grand battement jete в сторону зі скороченою стопою, опустити і закрити в5, опорна робить plié; і6 - grand battement jete в сторону зі скороченою стопою, опустити і закрити в5, опорна робить plié; «8» і7- grand battement jete в сторону зі скороченою стопою, зігнути ногу в коліні на пасе; і8 – випрямити ногу з пасе, закрити в 5 позицію. Розвинути рухливість в тазостегнових суглобах, виносливість, координацію рухів, ніг з головою, виконати вправу чітко під музику.
6. 25хв 6. Відпрацювання трюкової техніки на середині залу. Муз. розмір 2/4. Навчальна – накопичення нових знань, удосконалення раніше вивчених. Розвити координацію рухів. Словесний, демонстрація, багаторазове повторення. Обертаси2/4: «1» і1- оберт навколо себе, руки в 2 поз.; і2 – стоїмо на місці; «2,3,4»- повторюємо «1» такт; Далі виконуємо обертаси в кожний такт: «1» і1- оберт навколо себе, руки в 2 поз.; і2 – обертас навколо себе, руки в 2 поз.; «2,3,4»- повторюємо 1 такт; Піджаті в повороті: «1» і1- стрибок на місці з піджатими назад ногами без повороту, руки в 2 поз.; і2 – стрибок з піджатими назад ногами в повороті, руки в 2 поз.; «2,3,4»- повторюємо 1 такт. Біг в повороті по діагоналі в російському характері 2/4: Ноги закидаються назад, руки скорочені в кисті і дещо зігнути в ліктях. Чіткість і виконанні рухів, танцювання під музику, стійкість.
7. 5хв 7. Уклін. Муз. розмір 4/4. Організаційний момент. Словесне повідомлення. Уклін. Підведення підсумків уроку. Приділяти увагу всім дітям.

 

 




Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.