Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 10. Маркетинг послуг

10.1. Ключові терміни та поняття

Послуга_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Невідчутність послуг ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Невіддільність послуги

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Неможливість зберігання (недовговічність) __________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Несталість якості _________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Двосторонній маркетинг ____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Внутрішній маркетинг ______________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. “Так/Ні”

1. Послуга – це будь-яка діяльність, чи благо, яку одна сторона може запропонувати іншій.

2. Послуга призводить до передачі власності.

3. Маркетинг товару виник раніше маркетингу послуг.

4. Чи можна стверджувати, що у сфері послуг особистість обслуговуючого має відносно велике значення?

5. Пропозиції ринку послуг поділяють лише на пропозицію інтелекту і пропозицію рук.

6. До типів послуг належать невіддільність від джерела, несталість якості, недовговічність, відсутність володіння.

7. Існує лише три основні характеристики послуг.

8. Чи можна стверджувати, що через невідчутність послуги до її придбання ступінь невизначеності при купівлі послуги збільшується?

9. Послугу легко можна відділити від джерела, незалежно від того, надається послуга машиною чи людиною.

10. Несталість якості послуг пов’язана з участю людей в процесі надання і споживання послуги.

11. Якість кінцевого продукту - послуги залежить лише від її постачальника.

12. Недовговічність послуги полягає в тому, що її неможливо зберігати з метою наступного продажу чи використання.

13. Двосторонній маркетинг - це маркетинг організації сфери по слуг, який передбачає, що якість послуги, яка сприймається, у значній мірі залежить від якості взаємодії покупця з продавцем.

14. Внутрішній маркетинг означає, що організація сфери послуг повинна звертати особливу увагу на якість роботи персоналу.

15. Чи можна стверджувати, що невідчутність і мінливість якості послуг не впливають на процес побудови стійкого іміджу марки послуги?

16. Підвищення конкурентної диференціації, якості обслуговування та продуктивності є основними маркетинговими завданнями у сфері послуг.

17. Альтернативою цінової конкуренції може бути розроблення диференційованої пропозиції, способів надання та іміджу.

 

3. Вправи

Вправа 1. Наведіть приклади, коли промислові підприємства надають послуги, і навпаки, коли постачальники поруч із своєю основною діяльністю продають і фізичні товари.

 

 

Вправа 2. Уявіть себе управляючим банком, який бажає донести до споживачів ідею про те, що він надає швидкі і якісні послуги. Отже, Вашою ціллю є підвищення ступеня відчутності послуги. Запропонуйте шляхи вирішення цієї проблеми.

 

 

Вправа 3. Заповніть таблицю, навівши приклади

Вправа 4. Визначте типи маркетингу в галузях сфери послуг.

 

1._____________________________________________________________

2. _____________________________________________________________

3. _____________________________________________________________

 

Вправа 5. Назвіть декілька видів підприємств з надання послуг. Якими рисами повинне виділятись кожне з них, щоб досягнути успіху на ринку?

 

 

4. Тести для тренінгу

1. Маркетинг послуг виник:

а) раніше ніж маркетинг товару;

б) одночасно з маркетингом товару;

в) пізніше ніж маркетинг товару.

2. Послуга - це:

а) будь-яка діяльність, яку одна сторона може запропонувати іншій;

б) будь - яка діяльність, яку одна сторона може запропонувати іншій і яка призводить до володіння власністю;

в) будь - яка діяльність, яку одна сторона може запропонувати іншій і яка не призводить до володіння власністю.

3. Тип послуги класифікують такі ознаки як:

а) власності, ринку, ступеню контактності з людиною;

б) невіддільності від джерела, недовговічності, несталості якості, невідчутності;

в) власності, ступеню контактності з людиною.

4. До характеристик послуг належать:

а) власності, ринку, ступеню контактності з людиною;

б) невіддільності від джерела, недовговічності, несталості якості, невідчутності;

в) власності, ступеню контактності з людиною.

5. Існує така кількість характеристик послуг:

а) дві;

б) три;

в) чотири.

6. Якість кінцевого продукту - послуги залежить від:

а) постачальника послуг;

б) покупця (споживача) послуг;

в) а і б.

 

7. Маркетинг послуг потребує проведення двостороннього маркетингу:

а) в однаковій мірі з маркетингом товарів;

б) для маркетингу товарів проведення двостороннього маркетингу є більш важливим;

в) у більшій мірі ніж маркетинг товару.

8. Внутрішній маркетинг означає:

а) що якість послуги, яка сприймається, у значній мірі залежить від якості взаємодії покупця з продавцем в процесі придбання послуги;

б) що організація сфери послуг повинна звертати особливу увагу на якість роботи персоналу;

в) а і б.

9. Двосторонній маркетинг означає:

а) що якість послуги, яка сприймається у значній мірі залежить від якості взаємодії покупця з продавцем у процесі придбання послуги;

б) що організація сфери послуг повинна звертати особливу увагу на якість роботи персоналу;

в) а і б.

10. Коли споживач судить про якість послуги не тільки за якісними характеристиками (приклад: смак страви поданої в ресторані), але і за функціональними характеристиками (чи був офіціант ввічливим і привітним), то мова йде про:

а) внутрішній маркетинг;

б) двосторонній маркетинг;

в) зовнішній маркетинг.

 

 




Переглядів: 1919

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.