Залежно від цілей і завдань дослідження використовують різні методи сегментування:
· метод побудови сітки сегментування – застосовується для виділення базових ринків і використовується на рівні макросегментування. При цьому беруть до уваги три змінні – функції (або вигоди, які шукають споживачі), технології, споживачі .
· метод групувань – передбачає послідовну розбивку сукупності об’єктів на кілька підгруп за найбільш важливими ознаками;
· метод багатомірного статистичного аналізу – полягає в одночасній багатомірній (автоматичній) класифікації об’єктів за кількома ознаками. Найефективнішим вважають метод кластерного аналізу, який базується на припушеннях:
― в один сегмент (кластер) об’єднують споживачів, які мають кілька подібних ознак;
― ступінь схожості між споживачами, які належать до одного сегмента, має бути вищий, ніж ступінь схожості між споживачами, які належать до інших типів.
Переглядів: 238
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: