Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальна характеристика процесу навчання.

Навчання – це процес двобічний, який складається із викладання та учіння. Викладання – це діяльність вчителя у процесі навчання. Учіння – цілеспрямована, усвідомлена активна пізнавальна діяльність учнів, спрямована на оволодіння навчальним матеріалом.

Викладання - це вид професійної діяльності вчителя, спрямованої на управління переважно пізнавальною діяльністю учнів.

Рушійною силою процесу навчання є протиріччя між можливостями учня та його вимогами.

Основними функціями процесу навчання є освітня, виховна, розвивальна

Сутність освітньої функції навчання полягає в засвоєнні учнями системи наукових знань та формуванні на їх основі загальних і предметних компетенцій

Розвиток логічного мислення, пам'яті, мовлення, почуттєво-емоційної сфери, пізнавальних інтересів забезпечується в процесі реалізації розвивальної функції навчання.

Виховна функція спрямована на формування наукового світогляду особистості, позитивних мотивів навчання, має забезпечити формування моральних якостей, естетичних смаків, підвищення загальної вихованості особистості.

Структурні компоненти процесу навчання: цільовий, стимулювально-мотиваційний, змістовний, операційно-дійовий, емоційно-вольовий, контрольно-регулювальний, оцінно-результативний.

Цільовий компонент забезпечує формулювання педагогом і усвідомлення учнями цілей і завдань навчально-пізнавальної діяльності.

Створення умов, які спонукають учнів до активної навчально-пізнавальної діяльності, формують у них позитивну мотивацію цієї діяльності відображають сутність такого компоненту навчання як стимулювально-мотиваційний.

Змістовний компонент передбачає визначення змісту навчального матеріалу, осмислення його основних питань.

Вдалий підбір прийомів, методів та організаційних форм навчання відображають сутність операційно-діяльнісного компоненту.

Емоційно-вольовий компонент спрямований на надання навчально-пізнавальній діяльності учнів емоційно-позитивного характеру.

Контрольно-регулювальний компонент забезпечує регулювання, контроль і самоконтроль навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Оцінно-результативний компонент передбачає оцінювання вчителем і самооцінку учнями результатів навчально-пізнавальної діяльності.

 

 




Переглядів: 3439

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.