МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
III. Закріплення вивченого матеріалуІ. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. Гра «Мовчанка»
2 Робота за індивідуальними картками Картка № 1 а) 15-8-2= 8 + 6-10 = б) Пакет коштує 15 к. Скільки буде коштувати пакет, якщо його ціна знизиться на 6 к ? Картка № 2 а) 16-9 + 10= 9 + 5-8 = б) Пакет коштує 14 к. Скільки буде коштувати пакет, якщо його ціна знизиться на 8 к.? 3 Математичний диктант Знайдіть різницю чисел 19 і 9. Знайдіть суму чисел 6 і 9. Зменшуване 14, від’ємник 5. Чому дорівнює різниця? Перший доданок 8, другий доданок 3. Чому дорівнює сума? У басейні на першій доріжці плаває 12 дітей, а на другій — 9 дітей. На скільки більше дітей плаває на першій доріжці, ніж на другій? Взаємоперевірка. (10; 15; 9; 11; 3) 4 Гра «Хто швидше?»
III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання задачі на знаходження остачі З 15 яєць взяли на яєчню 7, а решту зварили. Скільки яєць зварили? — Що означає число 15 у задачі? —• Що означає число 7? — Назвіть питання задачі. •— Чи можемо відразу відповісти на запитання задачі? Яку дію використаємо? Чому? 15-7 = 8 (яєць) — Отже, ідея розв’язання знайдена. Запишіть його в зошиті. ►► Фізкультхвилинка 2 Робота над текстовою задачею на збільшення числа на кілька одиниць Братові 8 років, сестра на три роки старша. Скільки років сестрі? ►► Конкурс «Кращий математик». Самостійне розв'язування задачі Самоперевірка робіт. Самостійна робота 1 варіант — 1-й рядок 2 варіант — 2-й рядок, 18-8= 10+9= 8+2+5= 13-3-0 = 19-9= 6+10= 7+3+4= 18-8-0= 4. Робота з геометричним матеріалом - куб – це об’ємна фігура, а квадрат це плоска фігура - чим схожі і відрізняються куб і квадрат? - куля – це об’ємна фігура, а коло – це плоска фігура - чим схожі і відрізняються коло і куля? - чим відрізняються обємні фігури від плоских?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
5. Робота над задачею Довжина першого відрізка 14см, другий відрізок на 4 см коротший, а третій – на 5 см довший від другого. Яка довжина другого відрізка? Яка довжина третього відрізка?
І – 14см ІІ – ?, на 4 см коротший ІІІ – ?, на 5 см довший Чи можливо відразу знайти довжину третього відрізка? Чому? Як знайти довжину другого відрізка? 14-4=10(см) Що сказано про довжину третього відрізка? Як знайти його довжину? 10+5-15 (см)
6 Завдання на увагу — Знайдіть приклади, у яких відповідями є числа 19 і 10. 10 + 9; 16 + 1; 20 - 1; 2 + 8; 16 - 6; 10 + 7; 18 + 1; 4 + 6. Переглядів: 249 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|