Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновок

Під час навчально-виробничої практики з маркетингу ми повторювали теоретичну базу курсу маркетингу, виконуючи теоретичне завдання у звіті про проходження практики. Закріпивши теоретичні знання ми розв’язували ситуаційне завдання, яке є певним поєднанням теорії та практики, що стимулює розвиток логічного та раціонального мислення.

Під час розв’язання практичних задач ми навчилися оцінювати конкурентоспроможність підприємства на ринку, та аналізуючи показники давати корисні поради щодо покращення становища підприємства на ринку.

Також ми навчилися оцінювати якість товару порівняно з товарами-аналогами за наявними показниками, що дозволить оцінювати якість товару, який виробляється на власному підприємстві і розробляти практичні рекомендації щодо поліпшення якості. Під час проходження практики ми навчилися оцінювати ризики в маркетинговій діяльності і відповідно вибирати оптимальний шлях для фірми на основі даних про ризики та очікувані доходи.

Під час проходження практики у нас виробилися практичні навички у здійсненні аналізу діяльності фірми та закріпилися теоретичні знання, набуті після проходження курсу маркетингу для студентів економічних спеціальностій.

 

 

Список використаної літератури:

1. Бутенко Н.В. Маркетинг: [підручник] / Н.В. Бутенко. - К.: Атіка, 2006. – 300 c.

2. Зарівняк І.І. Ризики в маркетинговій діяльності: сутність і класифікація / І.І. Зарівняк // Наукові записки Острозької академії. Випуск 2. Острог: Видавництво «Острозька академія», 2015. - С. 40 - 47.

3. Зарівняк І.І. Обґрунтування вибору стратегії маркетингової діяльності підприємства на ринку з урахуванням ризику / І.І. Зарівняк // Вісник Рівненського державного технічного університету. - Рівне: Видавництво Рівненського державного технічного університету, 2014. - С. 30-36.

4. Зарівняк І.І. Страхування і самострахування як методи управління ризиком в ринковій економіці // Науковий вісник Волинського державного університету ім. Лесі Українки. - Луцьк: Видавництво «Вежа» Волинського державного університету ім.Лесі Українки, 2015. - № 8. - С.244-248.

5. Мальська М. П., Худо В. В. Туристичний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2- вид. перероб. та доп.– К.: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с.

 




Переглядів: 182

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.