Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Актуальність теми.

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КАФЕДРА ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЇ

Змістовий модуль 3

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИВЧЕННЯ ТЕМИ:

“Фіброзно-кавернозний та циротичний туберкульоз легень. Патогенез, патоморфологія, клініка, діагностика, диференційна діагностика. Сучасні схеми лікування. Ускладнення вторинних форм туберкульозу:хронічне легеневе серце, кровохаркання та легенева кровотеча, спонтанний пенвмоторакс, амілоїдоз внутрішніх органів. Патогенез, клініка, діагностика, лікування. Курація хворих.”

(для студентів 4 курсу медичного факультету)

 

Затверджено

На методичній нараді кафедри

“___”_______________2008 р.

Протокол №

Зав. кафедрою

_________проф. Асмолов О.К.

 

Одеса – 2008 р.

1.Тема практичного заняття:“Фіброзно-кавернозний та циротичний туберкульоз легень. Патогенез, патоморфологія, клініка, діагностика, диференційна діагностика. Сучасні схеми лікування. Ускладнення вторинних форм туберкульозу:хронічне легеневе серце, кровохаркання та легенева кровотеча, спонтанний пенвмоторакс, амілоїдоз внутрішніх органів. Патогенез, клініка, діагностика, лікування. Курація хворих.”-4 години.

Актуальність теми.

Частота первинного діагностування хронічних форм туберкульозу останніми роками збільшується. Це є наслідком пізнього виявлення та збільшення відсотку лікарсько-резистентних форм туберкульозу.

Перехід туберкульозу легень у хронічну форму є несприятливим наслідком лікування клінічних форм туберкульозу. Ці хворі становлять реальну небезпеку для контактних і навколишнього здорового населення, найчастіше бувають стійкими бактеріовиділювачами. В останні роки значно виріс відсоток хворих хронічними формами туберкульозу.

Ці форми туберкульозу потребують своєчасної діагностики, вірної подальшої тактики лікування. Циротичний туберкульоз є найчастішим наслідком фіброзно-кавернозного туберкульозу легень. У перебігу хронічного туберкульозу несприятливим фактором є розвиток ускладнень, які являються причиною смерті хворого. Своєчасна діагностика ускладнень та адекватна невідкладна допомога дозволяють продовжити життя хворому на хронічний туберкульоз легень

Своєчасна діагностика і лікування ускладнень, вірний вибір хіміопрепаратів, дотримання принципів комплексної терапії і тривалості у лікуванні хворого на туберкульоз дозволяють досягнути абактеріальності хворого хронічними формами туберкульозу і продовжити йому життя.

3. Цілі заняття:

3.1. Загальні цілі:Ознайомитися з сучасним визначенням хронічних форм туберкульозу, частотою їх виникнення, можливими варіантами перебігу, ускладненями, наслідками.

3.2. Виховні цілі: Ознайомитися з внеском вітчизняних вчених у вивчення і лікування хронічних форм туберкульозу. Вміти пояснити хворому необхідність своєчасного і тривалого лікування для запобігання переходу туберкульозу у хронічні форми.

3.3. Конкретні цілі:

знати:

1.Патоморфоз хронічних форм туберкульозу легень.

2.Основні діагностичні ознаки фіброзно-кавернозного і циротичного туберкульозу легень.

3. Методи та схеми лікування хронічних форм туберкульозу легень.

6.Ускладнення туберкульозу та їх клінічний перебіг.

7.Лікування ускладнень туберкульозу та надання екстренної допомоги при невідкладних станах.

3.4. На основі теоретичних знань з теми:

вміти:

1.Зібрати анамнез, провести клінічне обстеження хворого з урахуванням можливого розвитку ускладнень (хронічне легеневе серце та інше).

2.Скласти план обстеження хворого, необхідний для постановки діагнозу.

3.Дати клінічну оцінку дослідження крові, сечі, мокротиння та функції зовнішнього дихання.

4.Описати рентгенологічні ознаки хронічного туберкульозного процесу, описати рентген ознаки хронічного легеневого серця, пневмотораксу.

5.Сформулювати клінічний діагноз згідно класифікації.

6.Визначити категорію лікування та призначити комплексну терапію хворим хронічними формами туберкульозу.

7.Діагностувати ускладнення хронічних форм туберкульозу.

8. Надавати екстрену допомогу при невідкладних станах у хворих з ускладненнями туберкульозу.




Переглядів: 178

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.