Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Development of diphthongs

OE possessed a well developed system of diphthongs: falling diphthongs with a closer nucleus and more open glide arranged in two symmetrical sets – long and short: [ea:], [eo:], [ie:] and [ea], [eo], [ie]. Towards the end of the OE period some of the diphthongs merged with monophthongs: all diphthongs were monophthongised before [xt], [x’t] and after [sk’]; the diphthongs [ie:], [ie] in Late WS fused with [y:], [y] or [i:], [i]. In Early ME the remaining diphthongs were also contracted to monophthongs: the long [ea:] coalesced (united) with the reflex of OE [ǽ:] – ME [ε:]; the short [ea] ceased to be distinguished from OE [æ] and became [a] in ME; the diphthongs [eo:], [eo] – as well as their dialectal variants [io:], [io] – fell together with the monophthongs [e:], [e], [i:], [i]. As a result of these changes the vowel system lost two sets of diphthongs, long and short. In the meantime anew set of diphthongs developed from some sequences of vowels and consonants due to the vocalization of OE [j] and [γ], that is to their change into vowels. In Early ME the sounds [j] and [γ] between and after vowels changed into [i] and [u] and formed diphthongs together with the preceding vowels, e.g. OE dæз > ME day [dai]. These changes gave rise to two sets of diphthongs: with i-glides and u-glides. The same types of diphthongs appeared also from other sources: the glide -udeveloped from OE [w] as in OE snāw, which became ME snow [snou], and before [x] and [l] as in Late ME smaul and taughte.

 




Переглядів: 165

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.