Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підхід до управління з позиції виділення різних наукових шкіл

Школа наукового управління(1885 - 1920) – засновником школи вважається Фредерік Тейлор, який працював у металургійній компанії. Своїми експериментами та науковими працями він намагався доказати що розроблені ними методи наукової організації праці та сформовані на їх основі принципи наукового управління здійснять революцію у виробництві та замінять застарілі методи управління на більш раціональні наукові підходи.

Головні ідеї Тейлор сформулював у вигляді принципів наукового управління:

1.Розробка оптимальних методів виконання роботи завдяки науковому вивченню витрат часу, затрачених ресурсів та зусиль працівників.

2.Абсолютне дотримання розроблених на наукових підставах стандартів і правил.

3.Підбір, підготовка і розстановка працівників на ті робочі місця і ті завдання на яких вони принесуть найбільшу користь.

4.Оплата за результатами.

5.Використання функціональних менеджерів. Які забезпечують функціонування виконання робіт їх контроль за спеціалізованими напрямами.

6.Підтримка товариських відносин між працівниками та менеджерами.

Класична школа управління(1920 – 1950) – засновником класичного менеджменту вважається французький підприємець та інженер Анрі Файоль, який створив першу цілісну класичну школу управління і сформулював її основні принципи та функції.

До основних принципів адміністративного управління Файолі становлять:

- Влада не віддільна від персональної відповідальності

- Розподіл праці за спеціалізацією

- Єдність розпорядження бо єдиноначальність

- Дисципліна обов’язкова для всіх, що передбачає взаємоповагу керівників та підлеглих

- Підпорядкування індивідуальних інтересів загальному

- Справедлива винагорода для всіх

- Порядок, який грунтується на принципі «кожному своє місце» і «кожний працівник на своєму місці»

- Постійність персоналу

- Відданість персоналу загальній справі

- Ініціатива працівників

Дата: 14.03.15

Тема3: Внутрішнє і зовнішнє середовище організації

План

1. Організація і складові його внутрішнього середовища

2. Цілі як засоби формування і розвитку організації

3. Структура організації

4. Зовнішнє середовище організації




Переглядів: 343

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.