Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Chapter 7

Marketing information system –a system, in which marketing information is formally gathered, stored, analyzed and distributed to manage in accord with their informational needs on a regular basis. Data are derived from the marketing environment and transferred into the information. MkIS comprises:

- Internal continuous data

- Internal ad hoc data (information, used for a special purpose)

- Environmental scanning (focus on general situation)

- Marketing research (more immediate situation)

MkIS Internal continuous data Internal ad hoc data Environmental scanning Marketing research - external ad hoc - external continuous    
Marketing decision-making Strategic - New products and markets - Competitive strategy Tactic - Marketing mix planning Operational - salesforce monitoring - advertising copy
Marketing environment The company Customers suppliers Distributors Economic Social Legal Technological
A marketing information system

Types of marketing research:

1. Ad hoc research

- Customer designed studies (tailored for specific needs of customers)

- Omnibus studies (more general)

2. Continuous research

- Consumer panels (recruiting large numbers of HH, which provide information on their purchases over time)

- Retail audits (cooperation with retailers, with the help of bar-codes)

- television viewership panels

- Marketing databases

- Customer relationship management system

- Website analysis

Main quantitative data collection - descriptive research - experimental research - the sampling process - the survey method - questionnaire design
Exploratory research - secondary research - qualitative research - consultation with experts - observation
Research planning - initial contact - research brief - research proposal
Marketing research process

Data analysis and interpretation
Report writing and presentation


Qualitative research does not equal to Quantitative research

Basic ethical concerns of marketing research:

1. Intrusions on privacy

2. The misuse of marketing research foundings

3. Competitive information gathering

4. Selling under the guise of marketing research





Переглядів: 148

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.