МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
The toolsMass marketing communications: - Includes advertising, sales promotion, PR - Involve primarily sending non-personal messages to wide target audiences - Main media: broadcast, print, digital Direct marketing communications: - Includes personal selling, exhibitions, direct marketing - Direct communications can be personalized, highly specific and are used to target niche audiences. Digital promotions and social media communications: - Includes websites, email marketing and social media Communication mix: - Advertising: Any paid form of non-personal communication of ideas/products in the prime media (e.g. TV, the press) - Personal selling: Oral communication with prospective purchasers with the intention of making a sale. - Direct marketing: Distribution of products, information and promotional benefits to target consumers through interactive communication that allows response to be measured. - Digital promotions: Promotion of products to consumers and businesses through digital media channels. - Sales promotion: Incentives to consumers or the trade that are designed to stimulate purchases. - Public relations: To educate and inform an organization’s publics through media without paying for the time/space directly.
Considerations that have an impact on the choice of the promotional mix: - Resource availability and cost of promotional tools - Market size and concentration: Small, concentrated market personal selling - Customer information needs: Complex, technical argument personal selling - Product characteristics - Push versus pull strategies: Push strategy involves an attempt to sell into channel intermediaries (e.g. retailer) Pull strategy communicates consumers directly Media channels - Broadcast: TV, radio - Print: newspapers, magazines - Digital: Websites, portals, email - Social: online communities, blogs - Outdoor: billboard, transport, guerrilla - Indoor: point-of-sale, in-store posters, window and shelf displays - Cinema Переглядів: 150 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|