Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






The tools

Mass marketing communications:

- Includes advertising, sales promotion, PR

- Involve primarily sending non-personal messages to wide target audiences

- Main media: broadcast, print, digital

Direct marketing communications:

- Includes personal selling, exhibitions, direct marketing

- Direct communications can be personalized, highly specific and are used to target niche audiences.

Digital promotions and social media communications:

- Includes websites, email marketing and social media

Communication mix:

- Advertising: Any paid form of non-personal communication of ideas/products in the prime media (e.g. TV, the press)

- Personal selling: Oral communication with prospective purchasers with the intention of making a sale.

- Direct marketing: Distribution of products, information and promotional benefits to target consumers through interactive communication that allows response to be measured.

- Digital promotions: Promotion of products to consumers and businesses through digital media channels.

- Sales promotion: Incentives to consumers or the trade that are designed to stimulate purchases.

- Public relations: To educate and inform an organization’s publics through media without paying for the time/space directly.

 

Considerations that have an impact on the choice of the promotional mix:

- Resource availability and cost of promotional tools

- Market size and concentration:

Small, concentrated market  personal selling

- Customer information needs:

Complex, technical argument  personal selling

- Product characteristics

- Push versus pull strategies:

Push strategy  involves an attempt to sell into channel intermediaries (e.g. retailer)

Pull strategy  communicates consumers directly

Media channels

- Broadcast: TV, radio

- Print: newspapers, magazines

- Digital: Websites, portals, email

- Social: online communities, blogs

- Outdoor: billboard, transport, guerrilla

- Indoor: point-of-sale, in-store posters, window and shelf displays

- Cinema




Переглядів: 150

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.