МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Основні терміни
Економічні потреби— ставлення людей до економічних умов життєдіяльності, які дають задоволення, насолоду або втіху і спонукають їх до діяльності, до того, щоб мати і володіти такими умовами. Обмін— економічний процес, що опосередковує взаємозв'язок виробництва і розподілу — з одного боку, і споживання — з другого. Обмін (з погляду маркетингу) — це акт отримання від певного об'єкта того чи іншого блага з пропозицією натомість чогось іншого. Попит — платоспроможна потреба в матеріальних благах або послугах, за яку покупці можуть і мають намір заплатити певну суму грошей. Послуга— результат праці, що має особливу споживну вартість і виражений у корисному ефекті, що задовольняє потреби людини, колективу і суспільства у цілому. Послуги— це особливого роду товари, котрі являють собою будь-яку діяльність, вигоду або спосіб задоволення потреб, котру одна сторона пропонує іншій. Потреба— категорія, що відображує ставлення людей, а звідси і їхню поведінку, до умов їхньої життєдіяльності. Потреби — суб'єктивне відчуття недостатнього задоволення, завжди пов'язане з намаганням людини позбутися чи принаймні зменшити це відчуття. Пропозиція — сукупність товарів (послуг) певного виду з певними цінами, що їх готові виготовити та продати виробники. Розподіл — економічний процес, що пов'язує виробництво зі споживачем і встановлює частки виробленого продукту щодо його подальшого використання. Товар— продукт праці, виготовлений з метою обміну або продажу; товар є матеріальне благо або послуга. Ціна — грошовий вираз вартості, кількість грошей або інших товарів і послуг, яку сплачують та отримують за одиницю товару або послуги. Ціна (з погляду маркетингу) — це гроші або якась інша компенсація, що її пропонують за передачу права власності чи користування товарами та послугами. Переглядів: 264 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|