МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Хід роботиЛабораторна робота Тема.Вивчення одного з ізопроцесів. Мета:дослідити залежність об'єму газу від абсолютної температури; експериментально перевірити справедливість закону Гей-Люссака для ізобарного процесу. Обладнання:барометр; термометр; склянка з холодною водою; високий циліндр із гарячою водою; довга скляна трубка, закрита з одного кінця; лінійка; пластилін. Хід роботи 1. Виміряйте барометром атмосферний тиск у класній кімнаті. р =__мм рт. ст. =_____Па. 2. Щоб перевірити закон для ізобарного процесу, треба виміряти об'єм повітря в скляній трубці, у двох станах за різних температур і знайти співвідношення: 3. Об'єм повітря дорівнює добутку висоти його стовпчика в трубці і площі поперечного перерізу трубки, яка під час досліду не змінюється: V = SL= . Тому співвідношення об'ємів можна замінити співвідношенням висот стовпчиків: . 4. Виміряйте лінійкою довжину скляної трубки. l1 =____ м 5. У циліндр із гарячою водою опустіть скляну трубку відкритим кінцем догори (рис. 1). Потримайте її в циліндрі 1-2 хв. Виміряйте температуру гарячої води. Т1 = °С = К. 6. Відкритий кінець трубки заліпіть пластиліном. Після цього вийміть трубку та швидко опустіть її в склянку з холодною водою заліпленим кінцем донизу (рис. 2). 7. Помістіть термометр у склянку з холодною водою. Обережно зніміть під водою пластилін. Почекайте 1-2 хв. Виміняйте температуру холодної води. Т2 =___°С = _____К. 8. Після охолодження повітря вода підніметься по трубці на деяку висоту. Щоб тиск повітря в трубці зрівнявся з атмосферним, занурюйте трубку доти, поки рівні води в трубці та склянці не зрівняються (рис. 3). Виміряйте висоту стовпчика повітря в трубці. l2 =___ м
9. Обчисліть співвідношення температур і висот: _; _
10. Результати вимірювань та обчислень занесіть до таблиці.
11. Порівняйте отримані співвідношення температур і висот стовпчиків. Зробіть висновки щодо виконання закону Гей-Люссака для ізобарного процесу та точності ваших вимірювань. Контрольні питання 1. Побудуйте графік ізобарного процесу в координатах р, V та р, Т. 2. Як пояснити проникнення води до трубки під час її занурення в холодну воду ? Переглядів: 479 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|