МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
Методические задачи к ГЭ-2012Решите методическую задачу: 1. Speak on the major ways of presenting grammar. Give examples. 2. Describe the system of exercises for teaching grammar. Give examples. 3. Speak on the ways of presenting new vocabulary. Give examples. 4. Describe the system of exercises for teaching vocabulary. Give examples. 5. Speak on the ways to present new pronunciation material. Give examples of exercises for teaching pronunciation. 6. Give an example of a genuine communicative activity: speak on the aim and objectives; describe the procedure; explain the type of feedback you will suggest; describe evaluation and assessment tools. 7. Give an example of a teaching listening class: speak on the aim and objectives; describe the procedure; explain the type of feedback you will suggest; describe evaluation and assessment tools. 8. Give an example of a teaching reading class: speak on the aim and objectives; describe the procedure; explain the type of feedback you will suggest; describe evaluation and assessment tools. 9. Give an example of a teaching writing class: speak on the aim and objectives; describe the procedure; explain the type of feedback you will suggest; describe evaluation and assessment tools. 10. Describe the procedure for teaching writing. Give examples of activities for each stage. 11. Describe the procedure for teaching speaking. Give examples of activities for each stage. 12. Describe the procedure for teaching listening. Give examples of activities for each stage. 13. Describe the procedure for teaching reading. Give examples of activities for each stage. 14. Speak on the ways of using computer in FLTL. Describe some activities: state their goal and objectives, give the procedure, suggest feedback and evaluation tools. 15. Speak on the ways of integrating video into a foreign language class. Speak on the stages of work with video; describe possible activities for each stage.
Переглядів: 675 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|