МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Передача інформації з дискретними і неперервними каналами зв'язкуЛекція 3 Задачі для самостійного розв’язання
Задача 1. Джерело інформації видає символи з ансамблю з імовірностями р(хi). Знайти кількість інформації, що міститься в кожному з символів джерела при їх незалежному виборі (джерело без пам’яті). Обчислити ентропію і надмірність заданого джерела.
Задача 2. Закодувати оптимальним двійковим кодом за схемою Шеннона-Фано ансамбль повідомлень , які задані апріорними імовірностями р(хi). Знайти ентропію ансамблю і середнє число знаків в кодових комбінаціях. Оцінити виграш оптимального коду в порівнянні з рівномірним.
Задача 3. Визначити ентропію повідомлень із к букв, якщо кількість букв в алфавіті дорівнює m і всі повідомлення рівноімовірні.
Задача 4. Визначити диференціальну ентропію неперервного повідомлення, розподіленого по нормальному закону, якщо його середня потужність, виражена в нормованих одиницях, дорівнює .
Задача 5. Вимірювана величина х змінюється в межах від х0 до х0 + в і розподілена по закону рівної імовірності. Знайти диференціальну ентропію величини .
Задача 6. Джерелом інформації є вимірювальний датчик випадкового процесу х, рівноімовірно розподіленого в межах від 0 до m нормованих одиниць. Визначити кількість інформації, яку отримують в результаті одного заміру значення цього випадкового процесу, якщо похибка вимірювання розподілена по нормальному закону і середнє квадратичне значення похибки .
Висновки: У результаті вирішення чисельних прикладів 4 завдань підтверджені теоретичні положення про те, що: - з нового рядка максимальну ентропію мають джерела дискретних повідомлень з рівномірним розподілом ймовірностей повідомлень джерела; - Інформація аддитивна, тобто її кількість в довгому повідомленні зростає зі збільшенням числа елементарних повідомлень; - Максимальну диференціальну енергію має джерело, безперервних повідомлень, миттєві значення які розподілені за нормальним законом.
Мета-вивчити питання продуктивності джерел дискретних і неперервних повідомлень, отримати розрахункові формули для обчислення швидкості передавання інформації дискретними та неперервними каналами без завад і з завадами, розглянути методи оптимального кодування повідомлень, проаналізувати пропускну здатність дискретних і неперервних каналів зв'язку. В лекції будуть розглянуті наступні питання: 1. Продуктивність джерела дискретних повідомлень 2. Швидкість передачі інформації дискретними каналами без завад. Оптимальне статистичне кодування 3. Швидкість передачі інформації і пропускна здатність дискретних каналів з завадами 4. Пропускна здатність двійкового симетричного каналу зв'язку з перешкодами 5. Швидкість передачі інформації неперервними каналами з завадами. Пропускна здатність 6. Пропускна здатність неперервного каналу з нормальним білим шумом 7. Пропускна здатність неперервного каналу при довільних спектрах сигналів і завад.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|