Після того, як звіт створений і збережений, у нього можна і додавати нові дані, і видаляти непотрібні. Потім, коли вам знадобиться роздрукувати дані, ви зможете скористатися створеним раніше звітом.
Для того, щоб скористатися існуючим звітом, відкрийте базу даних, що містить цей звіт, і виконаєте наступне.
1. Виберіть команду Вікно =>База даних.
Відкриється вікно База даних.
2. Клацніть на піктограмі Звіти на лівій панелі вікна База даних.
3. Двічі клацніть на звіті, яким ви хочете скористатися.
Access відобразить обраний звіт у вікні. Тепер ви можете вивести цей звіт на друк, вибравши команду Файл -> Печатка або натиснувши комбінацію клавіш <Ctrl+Р>.
4. Клацніть на кнопці Закрити (символ X у верхньому лівому куті вікна), щоб закрити вікно, у якому був відображений звіт.
Для того щоб видалити звіт, зробіть наступне.
1. Виберіть команду Вікно - База даних.
Відкриється вікно База даних.
2. Клацніть на піктограмі Звіти на лівій панелі вікна База даних.
3. Двічі клацніть па звіті, що ви хочете видалити.
4. Виберіть команду Виправлення => Видалити або натисніть клавішу <Delete>.Відкриється діалогове вікно з проханням підтвердити видалення звіту.
5. Клацніть на кнопці ТакВаш звіт буде видалений.
За тим, як видалити звіт, ви не зможете відновити його знову, тому, перед тим як клацнути на кнопці Так в п.5 поміркуйте, дійсно цей звіт вам вже не потрібен.
Переглядів: 211
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: