Цінова стратегія – це напрям дій фірма щодо ціноутворення з метою досягнення визначених цілей у конкретній ринковій ситуаціїпротягом конкретного періоду.
Визначення "цінової стратегії" потребує уточнень щодо двох аспектів: "ціль ціноутворення" та "конкретні ринкові ситуації", в яких обирається та чи інша цінова стратегія і визначаються ціни на товари.
Визначимо основні підходи до формування маркетингових стратегій встановлення ціни, якими може скористатися керівництво фірми: встановлення ціни на новий товар; встановлення цін на наявні товари й послуги; ціноутворення в межах товарної номенклатури; встановлення цін за географічним принципом; встановлення цін зі знижками і зарахуваннями; встановлення цін для стимулювання збуту; встановлення дискримінаційних цін.
Переглядів: 197
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: