Маркетингові стратегії встановлений ціни на наявні на ринку товари та послуги
Для реалізації на сформованому ринку збуту товарів і послуг рекомендуються вісім основних маркетингових стратегій ціноутворення, які забезпечують підвищення конкурентоспроможності підприємства.
1. Змінно-спадна ціна на вироби га послуги — встановлюється залежно від співвідношення попиту й пропозиції, поступово знижуючись при насиченні ринку.
2. Довгострокова ціна, тобто така, що тривалий час майже не змінюється.
3. Ціна споживчого сегмента ринку, тобто ціна на приблизно однакові види виробів і послуг, що реалізуються різним групам споживачів (залежно від сегментування конкретного ринку за споживачами).
4. Еластична ціна - встановлюється залежно від зміни співвідношення між попитом і пропозицією.
5. Ціна на знятий з виробництва виріб, випуск якого вже припинено.
6. Ціна. що встановлюється нижчою, ніжу більшості фірм на ринку.
7. Договірна ціна встановлюється на спеціально вибрані види виробів або на певні групи виробів однієї або кількох фірм і гарантує значні знижки порівняно зі звичайною ціною на однакові вироби при виконанні споживачами певних умов під час купівлі товару.
Переглядів: 160
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: