МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Маркетингові стратегії дискримінаційних цінУ разі встановлення дискримінаційних цін фірма продає товар за двома або більше різними цінами без урахування різниці у витратах. Розглянемо маркетингові стратегії дискримінаційних пін. 1. З урахуванням категорій споживачів – різні покупці за той самий товар сплачують різні ціни. 2. З урахуванням варіанта товару — річні варіанти товару продають за різними цінами, однак без урахування річниці у витратах на виробництво. 3. З урахуванням місцезнаходження – товар продасться за річними пінами в річних районах. При цьому витрати на його виробництво та пропозиція в них районах однакові(квитки в театр залежно від ряду й місця). 4. З урахуванням часу. Для того щоб стратегія встановлення цінової дискримінації дала очікувані результати, мають виконуватись певні умови: § ринок має піддаватися сегментуванню, а отримані сегменти – різнитись інтенсивністю попиту; § споживачі сегмента, де товар продають за низькою ціною, не повинні мати змоги перепродати його за вищою ціною в тому сегменті, де такий товар фірма продає за вищою ціною; § конкуренти не повинні мати змоги продавати товар дешевше в сегменті, де фірма пропонує його за високою ціною: витрати, пов`язані із сегментуванням ринку й спостереженням за ним, не повинні перевищувати суми додаткових надходжень, що утворяться внаслідок цінової дискримінації; встановлення дискримінаційних цін не повинно викликати у споживачів обурення і породжувати ворожість: застосовувана фірмою конкретна форма цінової дискримінації не повинна бути протиправною щодо закону. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ У практиці ціноутворення використовуються різноманітні методи визначення вихідної ціни на товари, які можна об'єднати у три базові моделі, відповідно до факторів, що визначають цінову політик)' фірмі: § модель ціноутворення, що базується на витратах виробництва; § модель ціноутворення, що базується на попиті; § модель ціноутворення, що базується на конкуренції. Кожна модель містить конкретні методи ціноутворення. Розглянемо найбільш поширені з них. Витратні методи Переглядів: 209 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|