Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЩОДЕННИК ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

 

Під час практики студент веде щоденник, у якому відбиває типові ситуації, які виникають при лікуванні хворих у профільних стаціонарах, або у аптеці, пропонує заходи для раціоналізації лікування й зменшення розвинення побічних ефектів лікарських засобів.

 

Студенти ведуть щодня щоденник своєї роботи. Щоденник є офіційним документом і повинний бути наданий в університет на відповідну кафедру. Без щоденника чи при несвоєчасному його оформленні навчальна практика не може бути зарахована. У щоденнику по днях варто відбивати всю роботу практиканта (її характер і обсяг): кількість практичних ситуацій з фармацевтичної опіки з коротким викладом суті проблеми і пропозиціями її рішення.

Щоденник повинен дати чітке уявлення про ступінь самостійності студента при виконанні тієї чи іншої роботи.

На початку щоденника варто охарактеризувати організацію роботи з аптеці, описати розташування і оснащення робочих місць.

В період практики на робочому місці провізора аптеки студенти-практиканти щодня описують у щоденнику три-п'ять практичних ситуацій з фармацевтичної опіки і пропонують свої шляхи їхнього рішення.

Практикант повинен аргументувати вибір того чи іншого препарату, використовуючи теоретичні знання і уміння, отримані при вивченні дисципліни «Клінічна фармація» і інших дисциплін.

Ситуація повинна бути коротко описана з чітким викладом суті проблеми і дій провізора з її вирішення. Студент-практикант пропонує свої шляхи рішення при визначенні помилок з боку провізора (при наявності таких).

Для обґрунтування прийнятого рішення щодо вибору того чи іншого препарату студент може керуватися фармакотерапевтичним довідником, різними довідниками про лікарські препарати, довідковою літературою з внутрішніх хвороб, навчальними посібниками з клінічно: фармації, записами лекцій і всією доступною довідковою літературою про ліки, які є у аптеці.

Щоденник заповнюють по закінченні робочого дня і зберігають в аптеці. Він повинен бути доступний керівнику практики від кафедри в будь-який час робочого дня. Студенти зобов'язані щодня надавати щоденник безпосередньому керівнику практики, який ставить підпис і дату контролю. До моменту закінчення практики щоденник необхідно завірити підписом керівника аптеки і печаткою закладу.

Наприкінці щоденника надається коротка характеристика на студента, завірена підписом керівника практики від бази, висновки та зауваження комісії.

Зразок титульного листа надані в додатку 1. Схеми заповнювання інформаційних листків та приклади запису у щоденнику – у додатках 2 і 3.





Переглядів: 2101

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.