МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ЩОДЕННИК ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ
Під час практики студент веде щоденник, у якому відбиває типові ситуації, які виникають при лікуванні хворих у профільних стаціонарах, або у аптеці, пропонує заходи для раціоналізації лікування й зменшення розвинення побічних ефектів лікарських засобів.
Студенти ведуть щодня щоденник своєї роботи. Щоденник є офіційним документом і повинний бути наданий в університет на відповідну кафедру. Без щоденника чи при несвоєчасному його оформленні навчальна практика не може бути зарахована. У щоденнику по днях варто відбивати всю роботу практиканта (її характер і обсяг): кількість практичних ситуацій з фармацевтичної опіки з коротким викладом суті проблеми і пропозиціями її рішення. Щоденник повинен дати чітке уявлення про ступінь самостійності студента при виконанні тієї чи іншої роботи. На початку щоденника варто охарактеризувати організацію роботи з аптеці, описати розташування і оснащення робочих місць. В період практики на робочому місці провізора аптеки студенти-практиканти щодня описують у щоденнику три-п'ять практичних ситуацій з фармацевтичної опіки і пропонують свої шляхи їхнього рішення. Практикант повинен аргументувати вибір того чи іншого препарату, використовуючи теоретичні знання і уміння, отримані при вивченні дисципліни «Клінічна фармація» і інших дисциплін. Ситуація повинна бути коротко описана з чітким викладом суті проблеми і дій провізора з її вирішення. Студент-практикант пропонує свої шляхи рішення при визначенні помилок з боку провізора (при наявності таких). Для обґрунтування прийнятого рішення щодо вибору того чи іншого препарату студент може керуватися фармакотерапевтичним довідником, різними довідниками про лікарські препарати, довідковою літературою з внутрішніх хвороб, навчальними посібниками з клінічно: фармації, записами лекцій і всією доступною довідковою літературою про ліки, які є у аптеці. Щоденник заповнюють по закінченні робочого дня і зберігають в аптеці. Він повинен бути доступний керівнику практики від кафедри в будь-який час робочого дня. Студенти зобов'язані щодня надавати щоденник безпосередньому керівнику практики, який ставить підпис і дату контролю. До моменту закінчення практики щоденник необхідно завірити підписом керівника аптеки і печаткою закладу. Наприкінці щоденника надається коротка характеристика на студента, завірена підписом керівника практики від бази, висновки та зауваження комісії. Зразок титульного листа надані в додатку 1. Схеми заповнювання інформаційних листків та приклади запису у щоденнику – у додатках 2 і 3. Переглядів: 2000 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|