Комплексна система управління якістю TQM -підхід до управління організацією, націлений на якість, базується на участі всіх її членів і спрямований на досягнення довготривалого успіху через задоволення споживачів і прагнення користі для всіх членів організації і суспільства.
Total- за якість відповідає весь персонал фірми і якість - це вимога до всіх видів діяльності фірми
Quality -продукція і послуги мають відповідати потребам як зовнішніх, так і внутрішніх замовників, продукція і послуги мають постійно вдосконалюватися, покращання мають фіксуватися в документації
Management - обов'язки і увага керівництва обов'язково необхідні для реалізації принципів ТQМ, система орієнтована на постійне залучення персоналу, делегування повноважень, участі у вирішенні питань функціонування підприємства
Переглядів: 307
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: