Такий погляд на обслуговування повністю узгоджується з наголосом багатьох сучасних компаній на якості та якісному управлінні. Це тлумачення не просто розглядає обслуговування споживача як діяльність, або набір критеріїв якості роботи, але воно орієнтовано на таке обслуговування, яке охоплює всі види діяльності компанії.
90
Питання для самоконтролю
1. Дайте визначення логістичного сервісу.
2. Що є об'єктом логістичного сервісу?
3. Назвіть причини зростання важливості обслуговування споживача.
4. Назвіть елементи та критерії обслуговування споживача.
5. Визначте компоненти обслуговування споживача.
6. Наведіть алгоритм формування системи логістичного сервісу.
7. У чому полягає сутність ТОМ?
8. Що таке зірка якості?
9. Дайте визначення реінжинірінгу.
10. У чому полягає відмінність ТQМ і стандартів серії ISO 9000?
Переглядів: 213
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: