МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Структура міжнародного ринку туристичних послугІснує багато визначень індустрії туризму. Одне з найбільш вдалих було сформульовано на конференції ООН по торгівлі і розвитку: Туристична індустрія – це сукупність виробничих і невиробничих видів діяльності, направлених на створення товарів і послуг для туристів. Тобто, туристична індустрія – це сукупність готелів і інших засобів розміщення, засоби транспорту, об’єктів пізнавального, ділового, оздоровчого, спортивного і іншого призначення, організацій, що здійснюють туроператорську і турагентську діяльність, а також організацій, що надають екскурсійні послуги і послуги гідів-перекладачів. Основними елементами міжнародної туристичної індустрії є наступні: 1) сектор транспортних перевезень (залізничний, автобусний, таксомоторний, морський, внутрішній водний і повітряний транспорт); 2) сектор розміщення і харчування. Всі місця розміщення туристів поділяються на колективні (готелі, спеціалізовані та інші аналогічні заклади) та індивідуальні (власне або орендоване житло тощо). Готелі – класифікація: класичні, готелі економічного класу, рісорти, мотелі, системи володіння відпочинком (таймшери – ощадний відпочинок – зростання ринку – 15% в рік). Сьогодні ринок власності на канікули поділений між відомими, перш за все американськими корпораціями, такими як Хілтон Готелз Корпорейшн, Марріот Інтернешнл, Дісней тощо. За даними ВТО в 1997 р. нараховувалось 29 млн. готельних місць. Види закладів громадського харчування (ресторани з повним, тематичним, банкетним обслуговуванням, шведським столом; кафетерій, кав’ярня, кофе-шопи, кейтеринг, їдальні на підприємствах). 3) Сектор розваг – це заклади розважального характеру (цирки, зоопарки, атракціони, ігротеки, парки відпочинку), видовищні заходи (концерти, вистави, спортивні змагання тощо), історико-культурні місця.
Перші визначні місця: З древніх часів визначні місця були головною метою туристів. 7 чудес світу: 1. Древньоєгипетські піраміди, включаючи Сфінкса (єдине чудо, яке збереглося до наших днів); 2. Висячі сади Семіраміди у Вавилоні (зараз Ірак); 3. Мавзолей в Галікарнасі (Туреччина); 4. Статуя Зевса в Олімпії (Греція); 5. Колос Родоський (острів Родос, Греція) 6. Маяк в Александрії (Єгипет) 7. Храм Артеміди, або храм Діани (Туреччина) До знаменитих світових визначних місць відносяться також: 1) Тадж Махал (Індія); 2) Велика Китайська стіна тощо. Чудеса природи: Великий Каньйон, Ніагарський водоспад, національні парки, океани, озера, а також великі міста, музеї, пам’ятники.
Сьогодні особливе місце у світовій індустрії розваг займають тематичні парки (не лише розважальний, але й інформаційно-пізнавальний характер – в Діснейленді – від курсів по стрижці кущів до семінарів по менеджменту). Лише в США нараховується понад 600 тематичних парків. Удосконалення діючих і відкриття нових атракціонів, будівництво тематичних парків, вимагає значних інвестицій (так, в Євродіснейленд (1994 р.) було вкладено інвестицій 3,150 млрд. дол., при цьому окремі атракціони коштували понад 20 млн. дол.). Доходи від тематичних парків – в США – 2,872 млн. дол. в рік (94 млн. відвідувачів), Європі –1,782 млрд. (59,1 млн. відвідувачів), Азія 1,376 млрд. дол. (31 млн. відвідувачів). 4) Туроператори і турагенти Туроператор – це туристичне підприємство (організація), яке займається розробкою туристичних маршрутів і забезпечує їх функціонування, встановлює ціни на тури за розробленими маршрутами. Туроператор продає тури турагентам з метою випуску і продажу путівок за своїми ліцензіями. Туроператори виконують провідну роль у міжнародному туризмі, оскільки саме вони створюють пакет різних послуг (транспорт, розміщення, харчування, трансфер, розваги тощо). Турагент – це організація-посередник, що реалізує туристичний продукт туроператора і працює безпосередньо на туристичному ринку. Турагент отримує за свою діяльність комісійну винагороду (7-15% від вартості туру) і не несе відповідальності за якість туру. Згідно з даними ВТО, основний напрямок їх діяльності полягає в наданні інформаційних послуг. Лише 48% клієнтів знають, куди вони хотіли б поїхати, 35% мають дуже смутне уявлення про це, а 17% не мають його взагалі. За різними оцінками у світі нараховується від 20-30 до 70 тис. турагентів. Провідним турагентом в США є Амерікен експрес (Нью-Йорк), який має 1500 торгових точок, валовий оборот продаж – 7,2 млрд. дол (4,3 млрд. – від продажу авіабілетів). В Європі зосереджено близько 70% всіх роздрібних туристичних фірм (в них зайнято 200 тис. чол, сумарний оборот – 75 млрд. дол., в ЄС – 50,5 млрд.) У концепції туристичного попиту пріоритетне місце відводиться споживачу. Тому особливої уваги заслуговує вивчення відвідувачів, чиї потреби і бажання необхідно задовольнити. Туристи, що об’єднані в одну групу, володіють притаманним стереотипом поведінки. Тому виділяють наступні групи туристів за географічною ознакою: 1) американці – готові витратити значні суми коштів на відпочинок, але і розраховують отримати багато. Вимогливі до рівня сервісу. Жаліються, якщо їхні очікування не справджуються; 2) англійці – дуже складний сегмент ринку. Бувають наївними. Ніколи не жаліються одразу, але можуть пожалітися потім; 3) французи – витончений ринок. Не розуміють, чому весь світ говорить англійською, а не по французькою. Часто не стримані, люблять лише свою національну їжу. 4) Німці – важкий ринок. Дуже розбірливі, часто жаліються, пунктуальні і у всьому вимагають чіткості в організації поїздок; 5) Японці – більш легкий ринок. Їх можна зорганізувати на будь-який захід. Досить точні. Мають досить приблизне уявлення про традиції і культуру країни відвідування, але хочуть взнати якомога більше. Фанати фотографії: фотографують все, що рухається і не рухається, що відкидає тінь і навіть саму тінь. Не люблять змішуватись з представниками різних національностей.
Запропонована ВТО класифікація туристів за віком можу бути прийнята за основу українськими туристичними фірмами і використана ними з врахуванням місцевих особливостей. Переглядів: 375 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|