Звіти внутрішніх аудиторів складаються за формою, розробленої безпосередньо в організації. У найбільш загальному випадку такі звіти, крім необхідних реквізитів, повинні містити:
1) перелік виявлених відхилень, що перевищують допуск;
2) перелік обставин, при яких ці відхилення були виявлені;
3) оцінку виявлених відхилень із погляду їхнього впливу на організацію;
4) рекомендації з можливого усунення даних відхилень;
5) оцінку даних рекомендацій у плані їхнього можливого впливу на організацію;
6) конструктивні пропозиції (при їхній наявності) по вдосконалюванню різних аспектів функціонування організації, що мають відношення до проведеної роботи.
Внутрішньому аудиторові доводиться обговорювати з органами керування свої рекомендації й пропозиції. При цьому часто виникають розбіжності, що переходять у напружені дискусії. Керівникові дуже важливо захистити аудитора від нападок, забезпечити йому незалежне положення у фірмі.
Переглядів: 180
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: