МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Форми оцінювання знань, умінь і навичок студентівУ навчальному процесі використовують такі види контролю: вхідний, поточний, підсумковий, відстрочений. Вхідний контроль ставить за мету виявити базовий рівень підготовки студентів за дисциплінами, що є основою курсу, який вивчається; розподілити студентів за рівнем підготовки для диференціації та індивідуалізації навчальної діяльності. Основні форми вхідного контролю: тестування, співбесіда опитування. (Навести приклади з НУВГП) Поточний контроль є основною формою контролю, та здійснюється з метою перевірки рівня знань студентів на етапі первинного засвоєння навчального матеріалу; створення надійної системи управління навчально-творчою діяльністю з опанування змістом дисципліни. Основними формами цього виду контролю є: дидактичні та ділові ігри, семінарські заняття в активній формі, тренінги, тестування, складання і розв’язування тематичних кросвордів, участь у вікторинах , наукових гуртках, конференціях тощо. Поточний контроль зазвичай здійснюється під час проведення практичних, лекційних або самостійних занять та інших нетрадиційних формах. Проміжний контроль дозволяє оцінювати знання, уміння і навички студентів за результатами вивчення окремих навчальних модулів (розділів) або тем навчальної дисципліни. Формами проміжного контролю є: атестація, модульний контроль, рубіжний контроль тощо. Підсумковий контроль проводиться з метою оцінювання результатів навчання студентів у визначеному освітньо-кваліфікаційному рівні на завершальній стадії вивчення дисципліни. Основними формами є: екзамен або залік. (Чому екзамен, а не іспит) Відстрочений контроль застосовують з метою перевірки остаточних (залишкових) знань студентів (через певний час після екзамену або заліку), а також для визначення ефективності використання дидактичних засобів і напрямів удосконалення навчального процесу.
Переглядів: 1126 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|