Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Короткострокова монопольна рівновага.

Ринкова конкурентна короткострокова рівновага характеризує-ться такими ціною P та обсягом Q, що на ринку відсутні тенденції до їхньої зміни (за інших незмінних умов). При цьому обсягиринкового попиту й ринкової рівноваги співпадають,так само як і ринкові ціна попиту й ціна пропозиції.Кожна фірам утакому стані виробляє обсяг продукції, який дозволяє їй максимізувати прибуток.

В короткому періоді фірма випускає певний обсяг продукції і повинна лише визначити, чи слід його змінювати з метою максимізації прибутку. Фірма приймає рішення про збільшення ви­пуску, якщо вона буде мати від цього вигоду. Коли йдеться про випуск продукції на одиницю, то виручка від ре­алізації одиниці продукції (МК = Р) має бути не меншою від вар­тості виробництва цієї одиниці (МС). Отже, мінімальна ціна, їа якою фірма погодиться пропонувати додач кову одиницю про­дукції, що забезпечує їй лише нульовий економічний прибуток (тобто нормальний прибуток), визначається умовою Р = МС.

Умова беззбитковості конкурентної фірми досягається, якщо виробляється обсяг продукції, для якого

Р=ATCmin

Це значить, що ТК - ТVС, а отже збитки підприємства дорівнюють сумі постійних витрат. В цьому випадку фірмі бай­дуже, чи випускати даний обсяг продукції, чи закритися. Якщо ціна не буде відшкодовувати середніх змінних витрат (АVС), то за будь-якого відмінного від нуля обсягу випуску збитки вияв­ляться більшими, ніж постійні витрати, і фірма, що максимізує прибуток, припинить діяльність. Таким чином умова закриття фірми (універсальне правило ринку):

P<AVCmin

Точка закриття фірми конкурента це точка для якої вико­нується умова:

P=AVCmin

Можливі випадки прибутковості діяльності фірми в корот­кий період показано на рисунках:

а) економічний прибуток ( Р > АТС )

MC

P

 

 

E ATC

PE AR=MR

 

B

B економічний прибуток

 

QE Q

 

б) нормальний прибуток (Р = АТС)

 

P MC ATC


AR=MR

ATCE=PE E

 

точка незбитковості

 

QE Q

в) економічні збитки (АVС <Р < АТС)

 

P MC

економічні збитки ATC

 

ATCB B

 

PE AR=MR

E

AVCC AVC

C

QE Q

Риунок 60. Випадки рівноваги конкурентної фірми в короткий період




Переглядів: 477

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.