Порівняльні ознаки
| Внутрішній аналіз
| Зовнішній аналіз
|
1. Об’єкти дослідження
| Структурні підрозділи, господарські явища і процеси, елементи економічних відносин
| Підприємства в цілому, міжоб’єктні порівняння
|
2. Суб’єкти дослідження
| Керівники та спеціалісти всіх структурних рівнів, спеціальні аналітичні служби підприємства, робітники підрозділів
| Загальнодержавні відомчі та територіальні економічні інститути, партнери, аудиторські фірми клієнти – зовнішні користувачі аналіт. інформації
|
3. Інформаційна база
| Весь комплекс економічної інформації – нерегламентована інформація
| Фінансова звітність підприємства
|
4. Часові форми
| Стратегічний, оперативний, ретроспективний
| Стратегічний, ретроспективний
|
5. Періодичність аналізу
| Постійно
| За стандартами аналітичного процесу та на запит користувачів
|
6. Конфіденційність інформації
| Конфіденційна
| Публічна
|
7. Ступінь інтегрованості показників
| Уся сукупність загальних і часткових показників
| Узагальнюючі показники
|
Часові види економічного аналізу визначаються часовими етапами управління і менеджменту.