Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порівняльна характеристика внутрішнього і зовнішнього аналізу

Порівняльні ознаки Внутрішній аналіз Зовнішній аналіз
1. Об’єкти дослідження Структурні підрозділи, господарські явища і процеси, елементи економічних відносин Підприємства в цілому, міжоб’єктні порівняння
2. Суб’єкти дослідження Керівники та спеціалісти всіх структурних рівнів, спеціальні аналітичні служби підприємства, робітники підрозділів Загальнодержавні відомчі та територіальні економічні інститути, партнери, аудиторські фірми клієнти – зовнішні користувачі аналіт. інформації
3. Інформаційна база Весь комплекс економічної інформації – нерегламентована інформація Фінансова звітність підприємства
4. Часові форми Стратегічний, оперативний, ретроспективний Стратегічний, ретроспективний
5. Періодичність аналізу Постійно За стандартами аналітичного процесу та на запит користувачів
6. Конфіденційність інформації Конфіденційна Публічна
7. Ступінь інтегрованості показників Уся сукупність загальних і часткових показників Узагальнюючі показники

 

Часові види економічного аналізу

Часові види економічного аналізу визначаються часовими етапами управління і менеджменту.

 




Переглядів: 446

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.