МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Определить РїСЂРѕРіРёР± РІ точке Р’ балки, показанной РЅР° СЂРёСЃСѓРЅРѕРє 8.34.Пример 8.10 Строим СЌРїСЋСЂС‹ изгибающих моментов РѕС‚ заданной нагрузки Рё единичной силы, приложенной РІ точке Р’. Чтобы перемножить эти СЌРїСЋСЂС‹, надо балку разбить РЅР° три участка, так как единичная СЌРїСЋСЂР° ограничена тремя различными прямыми. РРёСЃСѓРЅРѕРє 8.34 Операция перемножения СЌРїСЋСЂ РЅР° втором Рё третьем участках осуществляется просто. Затруднения возникают РїСЂРё вычислении площади Рё координат центра тяжести РѕСЃРЅРѕРІРЅРѕР№ СЌРїСЋСЂС‹ РЅР° первом участке. Р’ таких случаях намного упрощает решение задачи построение расслоенных СЌРїСЋСЂ. РџСЂРё этом СѓРґРѕР±РЅРѕ РѕРґРЅРѕ РёР· сечений принять условно Р·Р° неподвижное Рё строить СЌРїСЋСЂС‹ РѕС‚ каждой РёР· нагрузок, приближаясь справа Рё слева Рє этому сечению. Целесообразно Р·Р° неподвижное принимать сечение РІ месте перелома РЅР° СЌРїСЋСЂРµ единичных нагрузок. Расслоенная СЌРїСЋСЂР°, РІ которой Р·Р° неподвижное принято сечение Р’, представлена РЅР° СЂРёСЃСѓРЅРѕРє 8.34. Вычислив площади составных частей расслоенной СЌРїСЋСЂС‹ Рё соответствующие РёРј ординаты единичной СЌРїСЋСЂС‹, получаем . Определение перемещений СЃ помощью правила «дирижера» Правило «дирижера» предназначено для «быстрого» вычисления интеграла РњРѕСЂР° РІ случае, РєРѕРіРґР° РѕРґРЅР° РёР· перемножаемых СЌРїСЋСЂ описывается квадратичной параболой, Р° другая – прямолинейным законом (СЂРёСЃСѓРЅРѕРє 8.31) РРёСЃСѓРЅРѕРє 8.31. Подставляя аналитические выражения для моментов РїРѕРґ интеграл РњРѕСЂР°, получим
где знак плюс в формуле берется, если эпюра Mz(x) - выпукла в сторону от оси эпюры и знак минус, если – вогнута (для эпюры, изображенной на рисунок 8.31 нужно ставить знак плюс). Если эпюра Mz(x) прямолинейна, то второе слагаемое в формуле (8.47) равно нулю.
Читайте також:
|
||||||||||
|