МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Самостійна робота
Завдання 1.За допомогою підручників, посібників, конспекту лекцій і додаткової літератури засвойте теоретичний матеріал по запропонованих нижче питаннях. Основні теоретичні питання для самопідготовки: 1. Плід: визначення, частини, їх походження і особливості будови. Різноманіття плодів, їх морфогенетична класифікація і морфологічні типи. Пристосування плодів до розповсюдження. Походження і будова супліддя. Морфологічний опис, діагностичне значення і застосування плодів і суплідь. 2. Насінина: визначення, будова, походження частин, відмінності в будові насіння голонасінних, одно- і двосім'ядольних покритонасінних, класифікація за наявністю і локалізацією поживної тканини, за характером поживних речовин; значення, використання. 3. Розмноження і репродукція: визначення, значення, форми. Безстатеве розмноження зооспорами або спорами. Вегетативне розмноження, його суть, способи, значення. Статеве розмноження, його типи. 4. Поняття про життєвий цикл, чергування поколінь. Значення й особливості життєвого циклу водоростей, грибів і вищих рослин. Завдання 2.Впишіть назви плодів, які відносяться до вказаних морфогенетичних груп: 1. Монокарпні плоди: кістянка, біб, листянка, одногорішок._____________________________ 2. Псевдомонокарпні плоди: _____________________________________________________ 3. Апокарпні справжні плоди: ____________________________________________________ 4. Апокарпні несправжні плоди: __________________________________________________ 5. Ценокарпні багатонасінні, сухі, розкривні ________________________________________ 6. Ценокарпні соковиті плоди: ___________________________________________________ 7. Схизокарпні плоди: __________________________________________________________ Завдання 3.Виберіть та позначте правильну відповідь: 1. При встановленні типу плода Hypericum perforatum відмічено: плід ценокарпний, сухий, розкривається стулками і містить велику кількість насіння. Отже, це плід -... А. листянка, В. багатолистянка, С. коробочка, D. ценобій, Е. багатогорішок. 2. При аналізі плодів було визначено, що один з них характеризується залозистим екзокарпієм, j губчастим мезокарпієм і ендокарпієм, що розрісся і має вигляд соковитих мішечків. Цей плід -... А. ягода, В. біб, С стручок, D. однокістянка, Е. гесперидій. 3. Відібраний монокарпний однонасінний плід; ендокарпій здерев'янілий, твердий, а мезокарпій - і соковитий. Це -..А. коробочка, В. біб, С. стручок, D. однокістянка, Е ягода. 4. Плід липи псевдомонокарпний, з твердим шкірястим оплоднем і 1-2 насінинами. Цей плід -... А. біб, В. стручечок, С горіх, D. зернівка, Е піренарій. 5. Плід ценокарпний, несправжній: екзо- і мезокарпій утворюються з гіпантію, а насінини оточенії хрящуватим ендокарпієм. Цей плід-... А. гарбузина, В. стручок, С. коробочка, D. ягода, E яблуко. 6. Супліддя-це ... А. зав'язь монокарпного гінецею, що розрослась, В. зав'язь ценокарпного гінецею, що розрослась, С зав'язь апокарпного гінецею, що зрослися, D. плоди суцвіття, що зрослися з віссю суцвіття, плодоніжкою і приквітниками, Е. плодоніжка, вісь суцвіття і приквітники, які зрослись між собою. 7. Досліджена складова частина насіння квіткової рослини, яке утворилося з триплоїдної зиготи і містить поживні речовини. Ця частина -... А. ендосперм, В. сім'ядолі зародка, С. первинний корінець, D. зародкова брунька, E. насінна шкірка. 8. Перисперм утворюється з: А. клітин синергід, б. клітин антипод, С. триплоїдної центральної клітини, D. нуцелусу, E. зиготи. 9. Визначено, що в насінні без ендосперму і перисперму поживні речовини накопичуються в... А. зачатковій бруньці, В, зачатковому корінці, С зачатковому пагоні, D. сім'ядолях зародка, Е. шкірці. 10. Процес збільшення числа особин і отримання біологічно різноякісного потомства називається: А. ріст, В. розвиток, С. поділ, D. диференціація, Е. розмноження. 11. Генетичне різноманіття потомства забезпечує процес: А. вегетативного розмноження, В. статевого розмноження, С спороутворення. 12. При розмноженні кореневищної лікарської рослини - м'яти перцевої використовується вегетативне розмноження: А. фрагментація підземних органів, В. щеплення, С. вусами, D. кореневими паростками. 13. Виражене чергування поколінь із самостійно існуючим гаметофітом і спорофітом характерне для: А. ціанобактерій, В. водоростей, С. вищих спорових, D. голонасінних, Е. покритонасінних. Переглядів: 616 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|