Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






WILLIAM SHAKESPEARE

SONNET 116

1. Let me not to the marriage of true minds.

2. Admit impediments. Love is not love.

3. Which alters when it alteration finds.

4. Or bends with the remover to remove.

5. O, no! it is an ever-fixed mark.

6. That looks on tempests, and is never shaken.

7. It is the star to every wandering bark.

8. Whose worth's unknown, although his height be taken.

9. Love's not Time's fool, though rosy lips and cheeks.

10. Within his bending sickle's compass come.

11. Love alters not with his brief hours and weeks.

12. But bears it out even to the edge of doom.

13. If this be error and upon me proved.

14. I never writ, nor man ever loved.

 

1. Be ready to paraphrase and interpret any part of the sonnet.

2. Speak on the idea of the sonnet.

3. Discuss the structure of the sonnet.

4. Find the modifiers of rhythm that are used in the sonnet and comment on them.

5. Speak on the rhymes of the sonnet: a) cases of imperfect rhyme; b) the rhyme of the epigrammatic lines.

6. Discuss the idea of the epigrammatic lines.

7. Find cases of metaphors and metaphoric periphrases employed in the sonnet and comment on them.

8. Discuss the SD used by the poet in the description of Time.

9. Find cases of alliteration (and other sound repetition) that help to bring out the idea of the sonnet (lines 3,4).

10. State the stylistic function of the interjections: "O, no!" (lines 5).

11. Summing up the analysis of the sonnet speak on the poet's conception of love and the various SDs used to bring the poet's idea home. Express your own attitude to the subject.

 




Переглядів: 176

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.