Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДЕМОНСТРАЦІЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ. ДЕМОНСТРАЦІЯ ДОСЛІДІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА

Демонстрація натуральних засобів наочності важлива тим, що дає достовірні образні уявлення про предмети живої та неживої природи, вона уможливлює значно активізувати процес навчання. Учитель може демонструвати учням живі рослин, дрібні тварини, а також гербарії, колекції опудала, скелети, препарати. На основі побаченого в учнів нагромаджуються образні уявлення, а це сприяє виробленню таких логічних умінь, як опис, порівняння, аналіз, абстрагування. Цікаві, правильно поставлені учителем запитання, привертають увагу учнів до предметів.

Важливо дотримуватися вимог демонстрування. Для кращого розгляду об’єкти необхідно виставити на спеціальні підставки чи демонстраційні столики та забезпечити достатнє освітлення.

Послідовність спостереження необхідно спрямувати попередньо підготовленими запитаннями і завданнями. У завданнях вказують на те як потрібно спостерігати, з чим порівнювати, які ознаки виявляти. У процесі демонстрації учні можуть користуватися підручником та знаходити текстову інформацію, яка характеризує об’єкт.

 

 

НАВЧАЛЬНІ ФІЛЬМИ. ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ДЕМОНСТРУВАННЯ

Велике значення у викладанні природознавства має використання технічнихзасобів навчання. До використання ТЗН учнів потрібно готувати, ставлячи перед ними попередні усні чи письмові запитання, чи завдання, на які вони повинні дати відповідь під час перегляду.

Навчальні фільми мають ряд переваг порівняно із іншими зображувальними засобами навчання тому їх демонстрація може використовуватися як метод навчання. Перегляд фільмів дає учням різноманітну та яскраву інформацію, яка сприймається у динаміці одночасно органами зору та слуху, на основі яких відбувається сприйняття об’єктів і процесів.

Фільми не повинні бути тривалими. Час їхнього демонстрування може займати близько 10 хвилин. Фільм забезпечує засвоєння у динаміці цілих явищ та процесів за короткий проміжок часу. Учитель повинен спланувати час та місце навчального фільму на уроці. Перед демонструванням фільму вчитель може показувати учням натуральні чи зображувальні засоби навчання.

 




Переглядів: 1920

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.