Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРЕДМЕТНИЙ УРОК. ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ЙОГО ПРЕДМЕТНОГО ЗМІСТУ

Предметний урок є зразком уроку, під час якого учні набувають первинних навичок лабораторних робіт.

Основна мета цих уроків – отримання учнями знань внаслідок безпосередньої роботи з корисними копалинами, водою, ґрунтом, гірськими породами, з предметами живої та неживої природи.

Більшість предметних уроків проводять після екскурсії, на якій учні мають можливість безпосередньо вивчати об’єкти.

Роботу учнів з предметом на уроці можна організувати фронтально у групах чи індивідуально. На таких уроках чергують самостійну роботу учнів із поясненням учителя, ставлять пізнавальні завдання, виконують досліди, заповнюють порівняльні таблиці, креслять схеми, графіки.

Організація предметних уроків потребує старанної підготовки учителя, яка полягає у доборі обладнання, опрацюванні методики дослідів, забезпеченні самостійної роботи учнів з обладнанням на всіх етапах уроку.

Особливість предметного уроку полягає у тому, що предметний зміст передбачає всебічне вивчення конкретного предмета або явища природи, вявлення ознак, властивостей структури, встановлення зв’язків і залежностей. Доцільно, щоб на такому уроці учні працювали з натуральними живими природними об’єктами. Більшість предметних уроків проводять після уроків-екскурсій, на яких школярі спостерігають за конкретним об’єктом у навколишньому середовищі. Здобуті фактичні знання є опорою під час всебічного пізнання предмета або явища, виявлення його істотних ознак, властивостей, зв’язків у природі.

ДИДАКТИЧНА МАКРОСТРУКТУРА ПРЕДМЕТНОГО УРОКУ, ЇЇ ВАРІАТИВНІСТЬ

Предметнийурок за дидактичною структуроює комбінованим, оскільки у його межах реалізують всі етапи процесу навчання. Його структура визначають на основі логічної схеми змісту теми. Розглянемо макроструктуру предметного уроку. У практиці навчання макроструктура уроку варіативна, це зумовлено специфікою освітньої цілі такого типу уроку – всебічне пізнання предмета природи. Макроструктуру складають такі етапи:




Переглядів: 912

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.